Εάν θέλετε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τις γιορτές και να επιτύχετε αύξηση των πωλήσεών σας, γνωστοποιήστε τις Χριστουγεννιάτικες προσφορές σας!

Χριστούγεννα

Καλό θα ήταν η χριστουγεννιάτικη προσφορά σας να μην αποτελείται από ένα κλασικό πακέτο διακοπών, αλλά να διαθέτει και πρωτότυπες ιδέες, για μία ολοκληρωμένη εμπειρία.

Είναι σημαντικό να είστε σαφείς όσον αφορά στο τι περιλαμβάνεται στα πακέτα σας, ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να τα συγκρίνει με άλλα σχετικά πακέτα. Η απόκρυψη πληροφοριών, το πιθανότερο είναι να τον κουράσει και να μην μπει καν στη διαδικασία να επικοινωνήσει μαζί σας για πιο αναλυτική πληροφόρηση.

Ακόμη είναι σημαντικό να αναφέρετε ότι πρόκειται για την καλύτερη δυνατή προσφορά και ότι δεν θα γίνουν άλλες καλύτερες προσφορές αργότερα (δεδομένου ότι όντως δεν θα ακολουθήσουν καλύτερες προσφορές). Έτσι ο επισκέπτης δεν θα διστάσει να κάνει την κράτηση, σκεπτόμενος μήπως χάσει κάποια καλύτερη ευκαιρία, επειδή βιάστηκε.

Ιστοσελίδα – Οι ιντερνετικές αναζητήσεις, που σχετίζονται με τα Χριστούγεννα, ξεκινούν από νωρίς για αυτό είναι πολύ σημαντικό να ενημερώσετε εγκαίρως την ιστοσελίδα σας, για τα Χριστουγεννιάτικα πακέτα διακοπών σας, καθώς και για τα πάρτι / γεύματα, που σκοπεύετε να διοργανώσετε εκείνη την περίοδο. Φράσεις, όπως, «Διακοπές Χριστουγέννων» και «Χριστουγεννιάτικα Πάρτι», καλό θα ήταν να αναφέρονται στην ιστοσελίδα σας για να επιτύχετε και καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης.

Social Media – Η ενημέρωση μέσω σχετικής καμπάνιας στα social media, επίσης θα βοηθήσει στην ενημέρωση των υποψήφιων πελατών σας.

Ακόμη και αν πολλοί προτιμούν να κάνουν κράτηση για τις γιορτές τελευταία στιγμή, όσο πιο νωρίς ενημερώσετε το κοινό σας, τόσο πιθανότερο – ακόμη και οι πελάτες της τελευταίας στιγμής – να επιλέξουν εσάς, καθώς θα έχετε εγκαίρως προετοιμάσει το έδαφος, με αποτέλεσμα να σας έχουν υπόψη τους, όταν θα είναι έτοιμοι να κάνουν την κράτηση.

Πρώτη δημοσίευση:Δεκέμβριος  2018

Source :

hotelmag