προώθηση επιχείρησης χωρίς κόστοςΗ προώθηση του μαγαζιού σας δεν συνεπάγεται απαραίτητα και υψηλό κόστος, καθώς μία δημιουργική και πρωτότυπη ιδέα μπορεί να αποφέρει πολύ μεγαλύτερα κέρδη από μία “παραδοσιακή” διαφημιστική καμπάνια.

Προβολή στα Social Media …από τους θαμώνες σας

Δώστε κίνητρο στο κοινό σας για να αλληλεπιδράσει με τις σελίδες σας στα  Social Media. Κάντε ειδικές προσφορές, εκπτώσεις ή κεράσματα, σε όποιον πελάτη κάνει check in ή δημοσιεύσει κάποιο σχετικό post. Διοργανώστε διαγωνισμούς στο facebook και ενθαρρύνετε τον κόσμο να συμμετάσχει. Για παράδειγμα, όποιος έχει βγάλει φωτογραφία στο μαγαζί σας μπορεί να την ανεβάσει στη σελίδα σας στο facebook και η φωτογραφία με τα περισσότερα likes, θα βγει και νικητής. Εναλλακτικά, μπορείτε να θέσετε κάποια ερώτηση στο twitter – π.χ. τι θα θέλατε να προστεθεί στο μενού; – και να δώσετε το λόγο στο κοινό σας να κάνει τις δικές του γευστικές προτάσεις.

Εκδηλώσεις …που θα μείνουν αξέχαστες

Πολλά μπαρ / εστιατόρια διοργανώνουν μουσικές ή χορευτικές βραδιές με στόχο την προσέλκυση πελατών. Επωφεληθείτε από αυτό το νέο trend και κάντε τη διαφορά διοργανώνοντας πρωτότυπες εκδηλώσεις, που σίγουρα δεν θα αφήσουν αδιάφορους τους πελάτες σας. Ανάλογα με το κοινό σας (φύλο, ηλικία, ενδιαφέροντα κλπ.), διοργανώστε και την καταλληλότερη βραδιά. Εάν για παράδειγμα θέλετε να προσελκύσετε περισσότερους άντρες κατά τη διάρκεια κάποιων αγώνων ποδοσφαίρου, διοργανώστε beer tasting events τις ώρες που θα προβάλλετε τους αγώνες. Σίγουρα η προσφορά δωρεάν μπύρας σε βραδιά αγώνα δεν θα περάσει απαρατήρητη. Και αν σας φαίνεται μη συμφέρουσα αυτή η εκδήλωση, ξανασκεφτείτε το: Πρώτον, θα σας μάθουν νέοι πελάτες. Δεύτερον, οι πελάτες σας  θα δοκιμάσουν νέες μπύρες, αυξάνοντας στο μέλλον την κατανάλωση και σε λιγότερο δημοφιλείς μπύρες και τρίτον παράλληλα με το beer tasting, μπορείτε να προωθήσετε διάφορα πιάτα που ταιριάζουν με τις μπύρα, τονώνοντας το ταμείο σας. Στην περίπτωση πάλι που προτιμάτε να προσελκύσετε το γυναικείο κοινό ή νέα ζευγάρια, μπορείτε να μετατρέψετε το χώρο σας σε εργαστήρι μαγειρικής, δείχνοντας στο κοινό σας πως φτιάχνονται τα πιάτα σας. Αναμφίβολα, μία τέτοια εκδήλωση έχει όφελος και για τις δύο πλευρές. Αφενός, οι πελάτες σας μπορούν να μάθουν κάποια δωρεάν tips μαγειρικής, αφετέρου, δείχνετε με τον καλύτερο τρόπο στο κοινό σας, ότι δίνετε μεγάλη προσοχή στην προετοιμασία των πιάτων τους καθώς και στην ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιείτε.

Προώθηση δεν σημαίνει πάντα και κόστος. Μην ξεχνάτε ότι η καλύτερη διαφήμιση είναι η δουλειά σας!

1η δημοσίευση: 14 Σεπτεμβρίου, 2015