Πώς να ευχαριστήσετε τους τακτικούς σας πελάτες;
Σύμφωνα με το Buzztime το 65% των επιχειρήσεων βρίσκουν έναν τρόπο να επιβραβεύουν τους τακτικούς πελάτες τους. Οι θαμώνες, άλλωστε, ξοδεύουν κατά μέσο όρο 67% περισσότερα από τους νέους πελάτες και το κρατήσει ένα μαγαζί τον τακτικό πελάτη του ευχαριστημένο στοιχίζει το μισό από τα έξοδα που χρειάζονται για να προμοτάρει το μαγαζί σε νέους πελάτες.
Με το να επιβραβεύσετε τους θαμώνες σας, λοιπόν, δημιουργείτε μία σχέση μεταξύ σας και τους ευχαριστείτε έμπρακτα. Τι μπορείτε να κάνετε, λοιπόν;
Ξεκινήστε με ένα bonus
Θέλετε να επιβραβεύσετε την σταθερότητα στην επιλογή των πελατών σας. Μην ξεκινήσετε από το τίποτα, λοιπόν. Αν για παράδειγμα φτιάξετε κάρτες μέλους με προνομιακές τιμές, πακέτα, πόντους και δώρα, ξεκινήστε με κάποιους πόντους ήδη στην κάρτα ή με ένα δωρεάν πιάτο ή ρόφημα για την εγγραφή.
Προτιμήστε το σύστημα των πόντων
Θέλετε να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να σας επιλέγουν ξανά και ξανά και να κερδίζουν κάτι από αυτό. Η πιο ασφαλής επιλογή είναι η συγκέντρωση πόντων τους οποίους θα εξαργυρώνουν σε δώρα ή εκπτώσεις. Προσέξτε, όμως, να χρησιμοποιείτε σύστημα με πόντους και όχι αριθμό αγορών ή όταν ο λογαριασμός ξεπεράσει ένα ποσό, για παράδειγμα αν έχουν κάνει 100 ευρώ και άνω. Θέλετε οι πελάτες σας να νιώσουν ότι ανταμείβονται, χωρίς όμως να το δουν ως μία ακόμα συναλλαγή και, αν τους βάλετε στη διαδικασία να μετρούν επισκέψεις και ποσά που έχουν ξοδέψει σε εσάς, το πιο πιθανό είναι να μην το δουν σαν παιχνίδι, σαν bonus, αλλά θα νιώθουν ότι είναι υποχρεωμένοι να πάρουν ακόμα κάτι για να κερδίσουν το «ευχαριστώ» σας.
Φτιάξτε ένα πρόγραμμα πόντων, καλύτερα όχι με απόλυτη αντιστοιχία με το ποσό, αλλά με το είδος. Για παράδειγμα οι καφέδες αντιστοιχούν σε 3 πόντους, ένα σνακ σε 5, ένα πλήρες μενού σε 10 και ανάλογα με την αξία ανεβαίνουν και οι πόντοι. Επίσης, μπορείτε να δίνετε παραπάνω πόντους αν οι πελάτες σας έρθουν πάνω από 10 φορές σε ένα μήνα ή αν κάνουν έναν μεγάλο λογαριασμό.
Κάντε την ανταμοιβή…προσωπική υπόθεση
Για να δημιουργήσετε τέτοιου είδους συνδρομές μελών με πόντους και κάρτες χρειάζεστε και τα στοιχεία των πελατών σας, τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και για το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας.
Δωρεάν ρόφημα ή γεύμα την ημέρα των γενεθλίων τους, αλλά και emails με προσφορές, πακέτα και νέα ροφήματα και πιάτα στο μενού σας είναι μόνο μερικοί από τους τρόπους που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τα στοιχεία που έχετε συλλέξει.