Δεν είναι ποτέ πολύ αργά για να φέρεις στην καφετέρια σου ένα άτομο που δεν συμπαθεί τον καφέ. Και με κάτι τόσο δελεαστικό όσο ο καφές που προσφέρεται, δεν θα έπρεπε καν να είναι πρόβλημα. Ωστόσο, θα υπάρχουν πάντα κάποιοι που για διάφορους λόγους δεν ήταν ποτέ λάτρεις του καφέ. Επομένως, πώς εμπορεύεστε τον καφέ σε μια τέτοια ομάδα;

Παρακάτω θα δείτε μερικές ιδέες και κόλπα που λειτουργούν σε όλους- λάτρεις του καφέ και μη- από το javajavamoola.com.

Ποιότητα στο επίκεντρο

Τις περισσότερες φορές, οι άνθρωποι καταλήγουν να μισούν τον καφέ επειδή είχαν αρχικά μια κακή εμπειρία. Ίσως να είχαν πικρό, μαύρο καφέ την πρώτη φορά, στον οποίο χρησιμοποιήθηκαν μπαγιάτικοι κόκκοι ή προστέθηκε πολύ νερό. Για να καταπολεμήσετε τις αναμνήσεις τέτοιων εμπειριών, πρέπει να δώσετε σε αυτές τις ομάδες έναν θετικό λόγο να δοκιμάσουν ξανά τον καφέ. Προσφέρετε, λοιπόν, καφέ υψηλής ποιότητας! Με τον υπέροχο καφέ που προσφέρει μια καφετέρια, μπορεί να δελεάσει τους πελάτες της να το δοκιμάσουν ξανά.

Προσφέρετε specialty coffee

Ο καθένας έχει διαφορετικά γούστα. Σε μερικούς αρέσει η πικρή γεύση του απλού μαύρου καφέ, ενώ σε άλλους αρέσει να προσθέτουν στον καφέ τους ζάχαρη και γάλα. Και τότε υπάρχουν εκείνοι που θέλουν καφέ με μοναδική νόστιμη γεύση. Δώστε τους λοιπόν ό,τι θέλουν.

Δώστε στον barista σας- ή στους βοηθούς του- έναν οδηγό HOW-TO

Ένα άλλο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι, είναι ότι δοκιμάζουν καφέ που δεν έχει παρασκευαστεί σωστά. Στοχεύστε αυτό το δημογραφικό και προσφέρετέ τους τον τέλειο καφέ. Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας παρακολουθώντας ένα βασικό σεμινάριο για το πώς να φτιάξουν έναν υπέροχο καφέ.