Πώς οι τεχνολογίες βοηθούν τα εστιατόρια να επιτύχουν βελτιστοποιημένα αποτελέσματα
Καθώς οι περιπτώσεις COVID-19 έφτασαν στα υψηλότερα επίπεδα τον περασμένο μήνα, οι εξελισσόμενοι περιορισμοί στο φαγητό και οι περιορισμοί του προσωπικού παρουσίασαν τρομακτικά εμπόδια για τα εστιατόρια που αγωνίζονται να επιβιώσουν. Σύμφωνα με μια έκθεση του Γραφείου Στατιστικής Εργασίας των ΗΠΑ, η βιομηχανία εστιατορίων έχει επί του παρόντος ποσοστό ανεργίας 13,8%, με σχεδόν 17.400 θέσεις εργασίας σε εστιατόρια και μπαρ να χάνονται.
Ωστόσο, ενώ πολλές πτυχές της εμπειρίας φαγητού μπορεί να φαίνονται διαφορετικά, τα εστιατόρια μπορούν ακόμα να εξυπηρετήσουν το ταξίδι των πελατών, χρησιμοποιώντας βασικά συστατικά στο μάρκετινγκ, από τη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως τις πλατφόρμες και τις τεχνολογίες παραγγελίας. Αυτοί οι τύποι επενδύσεων λειτουργούν για να ενισχύσουν την πίστη και την ικανοποίηση των πελατών, η οποία είναι η κινητήρια δύναμη για να επιβιώσουν τα εστιατόρια σε αυτές τις δύσκολες στιγμές.
Πώς οι τεχνολογίες όπως η μηχανική μάθηση και η AI βοηθούν τα εστιατόρια να επιτύχουν βελτιστοποιημένα αποτελέσματα
Καθώς οι ανθρώπινες αλληλεπιδράσεις συνεχίζουν να παίρνουν πίσω θέση λόγω της πανδημίας, οι προηγμένες τεχνολογίες όπως η μηχανική μάθηση και η τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να επηρεάσουν δραματικά τις προσπάθειες επιβίωσης των εστιατορίων. Δεδομένου ότι κάθε εστιατόριο έχει ένα ξεχωριστό προσωπικό, τοποθεσία και πελατειακή βάση, αυτές οι τεχνολογίες έχουν δημιουργηθεί για τη δημιουργία μοτίβων βελτιστοποίησης και αποφάσεων που είναι κατάλληλες για κάθε περιβάλλον. Καθώς η τεχνολογία εξοικειώνεται με τις επιλογές των πελατών και τα μοτίβα δαπανών, μπορούν να επιβάλουν τεχνικές για να κάνουν τον πελάτη να αλληλεπιδρά ακόμη περισσότερο, οδηγώντας τελικά σε υψηλότερες πωλήσεις και αυξημένη αφοσίωση.
Ενώ η κατάσταση της βιομηχανίας εστιατορίων παραμένει σε εξέλιξη, δεν υπάρχει καμία ιδέα για το μέλλον. Ωστόσο, οι στρατηγικές μάρκετινγκ και οι βελτιστοποιημένες τεχνολογίες μπορούν να ανοίξουν το δρόμο για τα εστιατόρια να δουλέψουν μέσα από τα τρέχοντα εμπόδια, επηρεάζοντας τη συνολική ανάπτυξη και το δυναμικό επιβίωσής τους εν μέσω της εξελισσόμενης πανδημίας.
Πηγή: totalfood.com