Πρόκειται για μία ιδιαίτερη περίοδο που ακόμη και το marketing της επιχείρηση πρέπει να είναι εξαιρετικά προσεκτικό, για να μην αποφέρει τα αντίθετα αποτελέσματα.

Διαφημίστε την επανεκκίνησή σας

Χρησιμοποιείστε sms, social media και email marketing. Διαφημίστε την ημερομηνία στη σελίδα των κοινωνικών μέσων σας με μία όμορφη ιστορία. Προβάλετε αντίστροφη μέτρηση στον ιστότοπό σας για να δημιουργήσετε την αίσθηση της κοινής ανυπομονησίας και για να δημιουργήσετε ενθουσιασμό για την έναρξη της ημέρας. Ωστόσο, όλο αυτό το διάστημα μπορείτε να μοιράζεστε μαζί τους μικρές ιστορίες από την επιχείρησή σας.

Δεν έχετε τί να γράψετε? Βρείτε παρακάτω μερικά έξυπνα παραδείγματα:

  • Παρουσιάστε τις δοκιμές σε νέα είδη που δημιουργείτε αυτό τον καιρό, ρωτώντας την γνώμη των πελατών σας. Θα το βρούν παιχνιδιάρικο, ότι νοιάζεστε για την άποψη τους και ότι οι ίδιοι αποτελούν μέρος του προϊόντος που δημιουργείτε γι’ αυτούς.
  • Δείξτε τα νέα που μπορεί να έχετε από το προσωπικό σας! π.χ. Η Μαρία που σας σερβίρει έφερε στον κόσμο τον μωράκι της. Ο Νίκος, ο Chef μαγειρεύει για εσάς μία νόστιμη τσιπούρα και μοιράζεται την συνταγή του μαζί σας. Ο Γιώργος, υπεύθυνος στην επιχείρηση πήρε το πρώτο του μπάνιο στην θάλασσα για φέτος-είναι τολμηρός.
  • Ενημερώστε τι κάνατε για να πάρετε μέτρα προστασίας για τους πελάτες σας. Δείξτε ότι νοιάζεστε και παρέχετε ένα ασφαλές, καθαρό περιβάλλον γι αυτούς.

Σε καμία περίπτωση μην αναπαράγετε στενάχωρες ειδήσεις ή ειδήσεις από τον κλάδο. Μην αναπαράγετε παλιές φωτογραφίες με ανθρώπους που τρώνε σε εστιατόρια χωρίς μάσκες. Ζούμε κάτι το διαφορετικό. Μείνετε επίκαιροι και σχετικοί σε αυτό που συμβαίνει σε όλους μας. Μην παρουσιάζετε προσωπικές σας απόψεις για δημόσια ζητήματα. Βλάπτουν σοβαρά το πρόσωπο της επιχείρησής σας. Προωθήστε την πώληση δωροκαρτών που θα χρησιμοποιηθούν για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας ή κάντε ελεγχόμενες προσφορές για τους πελάτες σας. Φυσικά για να
καταφέρετε να προβείτε σε τέτοιου είδους ενέργειες πρέπει να έχετε ηλεκτρονικό σύστημα για τους πελάτες σας, ώστε οι ενέργειες σας να είναι απόλυτα στοχευμένες. π.χ. προσφέρετε έκπτωση στους πελάτες μίας συγκεκριμένης περιοχής ή επιβραβεύστε τους καλύτερους πελάτες σας για το 2020 ή ακόμα εμπνεύστε όσους απομακρύνθηκαν από εσάς το 2020.

Κάντε εντύπωση

Η κύρια προτεραιότητά σας μετά από μια κρίση είναι να έχετε ένα ομαλό άνοιγμα και να βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας αισθάνονται άνετα να σας επισκέπτονται. Διατηρήστε επαφή με τους πελάτες σας όσο είστε κλειστά και κρατάτε τους ενήμερους για όλα όσα κάνετε μέσω κοινωνικών μέσων, ενημερωτικών δελτίων ή αναρτήσεων στην ιστοσελίδα σας. Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας αντιμετωπίζονται με προσοχή και σεβασμό, όταν βρίσκονται στον χώρο σας. Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας για να θυμάται τα ονόματα τους και επαναλάβετε τις παραγγελίες για να δημιουργήσετε μια σχέση με τους πιο τακτικούς. Εν ολίγοις, παρέχετε μία εξατομικευμένη εμπειρία στους πελάτες τους. Βεβαιωθείτε ότι οι χρόνοι μαγειρέματος και οι χρόνοι παράδοσης είναι γρήγοροι και αποτελεσματικοί, ώστε να μην ανοίξετε με παράπονα.

Πηγή: www.mathimatamageirikis.gr – Η επαναλειτουργία του εστιατορίου – Οδηγός