Σύμφωνα με τον marketing manager της Digital Visitor, Nick Livermore, το 2016 θα είναι η χρονιά που η εικονική πραγματικότητα θα βγει από τη σκιά και θα αλλάξει τα δεδομένα στο τουριστικό marketing.

Έχουν ήδη τεθεί οι βάσεις για την υλοποίηση βίντεο 360 μοιρών, με την Oculus Rift (ιδιοκτησία του Facebook) και το YouTube να ανακοινώνουν την άμεση υποστήριξη για βίντεο 360 μοιρών. Ορισμένες βιομηχανίες ήδη διερευνούν τις δυνατότητες της εικονικής πραγματικότητας, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τη Lexus, που προσφέρει στους δυνητικούς πελάτες της τη δυνατότητα να δοκιμάσουν το Lexus NX μέσω της Oculus Rift και την Red Bull, που χρησιμοποιεί την τεχνολογία στις αεροπορικές επιδείξεις, προκειμένου να δώσει τη δυνατότητα στους φαν των πτήσεων να ζήσουν την εμπειρία, σαν να κάθονται οι ίδιοι στο πιλοτήριο ενός αεροσκάφους.

Στη συνέχεια, είδαμε την ενσωμάτωση αυτής της τεχνολογίας στην ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία. Παραδοσιακά, η προβολή ενός προορισμού, έχει επιτευχθεί μέσω εικόνων και αφηγήσεων, ωστόσο αυτά δεν αρκούν σήμερα για να μεταδώσουν μία ολοκληρωμένη εμπειρία, όπως αυτή που προσφέρει η εικονική πραγματικότητα. Η δυναμική της Εικονικής Πραγματικότητας στην ταξιδιωτική και τουριστική αγορά είναι τεράστια. Αρκεί να σκεφτούμε, πώς ο χρήστης μπορεί να ταξιδέψει σε οποιοδήποτε χώρα, πόλη ή νησί του κόσμου, ενώ βρίσκεται στο σαλόνι του σπιτιού του!

Αυτό το trend δεν άργησε να υιοθετήσει και ο χώρος της εστίασης, όπου βλέπουμε μπαρ και εστιατόρια να ανεβάζουν βίντεο 360 μοιρών στην ιστοσελίδα τους, δίνοντας στο χρήστη τη δυνατότητα να “επισκεφτεί” το χώρο τους.

Το συγκεκριμένο βίντεο μας δίνει τη δυνατότητα να περιηγηθούμε στο Ιταλικό εστιατόριο DeVita στο Sydney σαν να είμαστε εκεί. Απλά τοποθετήστε το ποντίκι σας πάνω από το βίντεο, κάντε κλικ και σύρετε προς οποιαδήποτε κατεύθυνση θέλετε. Καλή όρεξη!