Τα 5 βήματα μιας επιτυχημένης στρατηγικής content marketing!
Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, το κόστος των στρατηγικών μάρκετινγκ περιεχομένου είναι 62% χαμηλότερο από το παραδοσιακό μάρκετινγκ και δημιουργεί έως και τρεις φορές περισσότερους δυνητικούς πελάτες.
Ακολουθουν τα 5 βασικά και απολύτως απαραίτητα βήματα για μια επιτυχημένη στρατηγική content marketing!
Βήμα 1: Ορίστε τους στόχους σας
Συνολικά, το μάρκετινγκ περιεχομένου αφορά την οικοδόμηση σχέσεων με τους επισκέπτες ως πόρος για αυτούς. Προσδιορίστε το κοινό-στόχο: ηλικία, εισόδημα, διατροφικές συνήθειες, προτιμήσεις για την ατμόσφαιρα κ.λπ. και δημιουργήστε περιεχόμενο για αυτόν τον τύπο ατόμου. Τα εστιατόρια πρέπει να στοχεύουν στην αύξηση της επισκεψιμότητας στο εστιατόριο και στον ιστότοπό τους.
Βήμα 2: Ορίστε τακτικές προθεσμίες δημοσίευσης
Το ημερολόγιο επιτρέπει στους εστιάτορες να παρακολουθούν και να ορίζουν κανονικές ώρες για τη μεταφόρτωση περιεχομένου στο blog τους ή στα κανάλια κοινωνικών μέσων. Η κοινή χρήση του προγράμματος με το προσωπικό του εστιατορίου τους κρατά ενήμερους και ρυθμίζει τη δυνατότητα να το μοιράζονται στους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επεκτείνοντας την πιθανή προσέγγιση των δημοσιεύσεων. Οι εστιάτορες θα πρέπει να προωθούνται σε διάφορα κανάλια για μέγιστο αντίκτυπο.
Βήμα 3: Διατηρήστε το περιεχόμενο μοναδικό
Το μάρκετινγκ περιεχομένου αφορά τη δημιουργία περιεχομένου με δυνατότητα κοινής χρήσης για να αυξήσει την παρουσία και την προβολή μιας επωνυμίας στο διαδίκτυο. Ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να παραμείνετε αυθεντικοί στην επωνυμία. Η χρήση ενός συνδυασμού αναρτήσεων ιστολογίου τροφίμων, εικόνων, βίντεο και podcast μπορεί να δημιουργήσει ενθουσιασμό γύρω από μια επωνυμία – το βαρετό περιεχόμενο δεν είναι σαγηνευτικό και έχει μικρή πιθανότητα κοινοποίησης.
Top συμβουλή: Σχεδιάστε περιεχόμενο γύρω από τις διακοπές, τις εποχές και τις εκδηλώσεις.
Βήμα 4: Βελτιστοποίηση SEO για αναρτήσεις ιστολογίου
Κάθε ανάρτηση ιστολογίου, είτε πρόκειται για οδηγό π.χ. για την προετοιμασία δύσκολων πιάτων, είτε για τα διάφορα είδη κρασιού που ταιριάζουν καλά με ένα μεσαίο-σπάνιο rib-eye, πρέπει να είναι SEO-friendly. Αυτό σημαίνει διεξαγωγή έρευνας λέξεων-κλειδιών, ώστε οι σωστές λέξεις και φράσεις να περιλαμβάνονται στην κάθε ανάρτηση, έτσι ώστε το άρθρο να μπορεί να βρεθεί από άτομα που αναζητούν παρόμοια ερωτήματα στο Google. Οι εστιάτορες πρέπει επίσης να θυμούνται να βελτιστοποιούν τις εικόνες συμπεριλαμβάνοντας πάντα ετικέτες alt, ιδανικά με σχετικές λέξεις-κλειδιά.
Βήμα 5: Παρακολούθηση και μέτρηση των στόχων με τον SMART Way
Είναι πολύ σημαντικό να παρακολουθείται όλο το μάρκετινγκ περιεχομένου. Η πρόοδος πρέπει να παρακολουθείται συνεχώς, με τους στόχους SMART να τίθενται από την αρχή, οι οποίοι επιτρέπουν σε κάθε ιδιοκτήτη εστιατορίου να δει εάν λειτουργούν οι στρατηγικές και εάν πρέπει να προσαρμοστούν οι τακτικές.
Πηγή: qsrmagazine.com