Η τουριστική βιομηχανία δεν μπόρεσε να μείνει ανεπηρέαστη από την τεχνολογία, με τους ταξιδιώτες να εξαρτώνται όλο και περισσότερο από τις διαδικτυακές πηγές, για την εύρεση προορισμού, καθώς και για τις κρατήσεις τους. Ακόμα και η καταγραφή των ταξιδιωτικών εμπειριών τους, γίνεται με τις ψηφιακές τους συσκευές, ενώ η κοινοποίησή τους, μέσω των social media.

Σε αυτή τη νεα ψηφιακή πραγματικότητα, οι επαγγελματίες στην εστίαση, θα πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή, εάν θέλουν να προσελκύσουν τους ταξιδιώτες και κυρίως τους ταξιδιώτες πολυτελείας:

Το δείπνο γίνεται προορισμός

Από πλευράς κουλτούρας, έχει αλλάξει ο τρόπος, που βλέπουμε το φαγητό έξω. Στα ταξίδια, το φαγητό έχει μετατραπεί σε ένα από τα πιο βασικά event της ημέρας, γεγονός, που έχει επηρεάσει και τα ίδια τα εστιατόρια, τα οποία αυτοπροωθούνται -και δικαιωματικά- πλέον σαν προορισμοί.

Οι πελάτες -σήμερα- για να επιλέξουν ένα εστιατόριο, δεν αρκούνται στο πόσα “αστεράκια” έχει, αλλά ενδιαφέρονται και για το πόσο μοναδικό είναι το εστιατόριο αυτό, ως προς την ατμόσφαιρα, τα ποτά και τα πιάτα του, και γενικότερα ως προς την εμπειρία, που προσφέρει.

Οι εφαρμογές κινητών τηλεφώνων, που κάνουν στο χρήστη εξατομικευμένες προτάσεις γεύματων -ως προς τη τιμή, την κουζίνα, την επισημότητα και την τοποθεσία- είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς.

Αντίστοιχα και τα social media παίζουν κεντρικό ρόλο σε αυτήν την τάση. Πλέον τα πάντα σε ένα εστιατόριο -από το design του, μέχρι το στήσιμο των πιάτων του- πρέπει να είναι άξια φωτογραφίας!

Πηγή: Hotelmag.gr – On Line Περιοδικό με Επιλεγμένη ενημέρωση για Ιδιοκτήτες και Στελέχη Ξενοδοχείων