χρόνος παραμονής των πελάτων στα εστιατόρια, Restaurant TipsΈχει παρατηρηθεί ότι τη τελευταία δεκαετία αυξήθηκε σημαντικά ο χρόνος παραμονής των πελατών στα εστιατόρια και μάλιστα εξαιτίας του χρόνου που αφιερώνουν στα κινητά τους!

Οι πελάτες ασχολούνται με το κινητό τους πριν καν δουν το μενού. Ορισμένοι πελάτες ζητούν από τους σερβιτόρους βοήθεια για να συνδεθούν στο Wi-Fi του εστιατορίου, ενώ άλλοι βγάζουν φωτογραφίες με αποτέλεσμα να καθυστερούν αρκετά να δώσουν την παραγγελία τους.

Όλοι ξέρουμε ότι το Instagram είναι γεμάτο από φωτογραφίες φαγητών και χώρους εστιατορίων και το facebook από check in σε μαγαζιά. Το ερώτημα, όμως, είναι πώς αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί θετικά από τα εστιατόρια;

Επωφεληθείτε από τoν επιπλέον χρόνο που περνούν οι πελάτες στο εστιατόριο σας και ενθαρρύνετέ τους να κοινοποιήσουν τις φωτογραφίες τους στα Social Media. Οι πελάτες βγάζουν φωτογραφίες ούτως ή άλλως, οπότε γιατί να μην τις ανεβάσουν στο Instagram; Δεν υπάρχει καλύτερη διαφήμιση από τις φωτογραφίες ευχαριστημένων πελατών. Επίσης, μπορείτε να τους ενθαρρύνεται να δώσουν τη βαθμολογία τους για το εστιατόριό σας -online- σε σχετικά sites ή στη σελίδα του εστιατορίου σας στο facebook.

Ακριβώς επειδή οι πελάτες σας περνούν περισσότερο χρόνο στο χώρο σας, φροντίστε να προωθήσετε τις πωλήσεις σας. Συμβουλέψτε τους σερβιτόρους  να ρωτάνε τους πελάτες εάν θέλουν και άλλο ποτό ή κάποιο γλυκό, και ακόμη καλύτερα να κάνουν συγκεκριμένες προτάσεις, ώστε να μην απαιτείται από τον πελάτη να ξαναδεί το μενού.

Οι πελάτες χρειάζονται περισσότερο από ποτέ χρόνο για να απολαύσουν ένα γεύμα, εκμεταλλευτείτε το! Έχοντας αυτά τα Restaurant Tips στο μυαλό σας, μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτό το επιπλέον χρονικό διάστημα, και να αποκτήσετε δωρεάν διαφήμιση, προωθώντας ταυτόχρονα τις πωλήσεις σας.