Ο στόχος των περισσότερων μπαρ και εστιατορίων είναι οι νέοι πελάτες. Υπάρχουν, όμως, και μερικές παρέες που έρχονται και ξανάρχονται, πρόσωπα γνωστά που πιθανώς γνωρίζουν το προσωπικό με το μικρό του όνομα, και αυτοί είναι οι θαμώνες, οι πιο πιστοί πελάτες.

θαμώνες

Για να δείξετε την ευγνωμοσύνη σας, να τους ευχαριστήσετε και, μάλιστα, να αποκτήσετε ακόμα περισσότερους τακτικούς πελάτες, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές:

Βάλτε το σωστό στόχο

Οι πιο «κατάλληλοι» υποψήφιοι θαμώνες είναι συνήθως οι εργαζόμενοι σε κοντινές εταιρίες, που σας επισκέπτονται στο διάλειμμα από τη δουλειά, για να πάρουν τον πρωινό τους καφέ ή ένα ποτό/ φαγητό μετά τη δουλειά, αλλά και οι γείτονες, που μπορούν να σας επισκέπτονται εύκολα και συχνά.

Αφιερώστε χρόνο

Για να γνωρίσετε τους θαμώνες σας, αλλά και τους λιγότερο συχνούς πελάτες, αφιερώστε χρόνο και κάντε ουσιαστικές συζητήσεις μαζί τους. Χτίστε μία προσωπική σχέση μαζί τους.

Κεράστε κάτι μικρό

Ή μεγάλο. Από εσάς εξαρτάται. Είναι μία πολύ καλή τακτική για να ευχαριστήσετε τους πελάτες σας. Ένα μπουκάλι κρασί, ένα γλυκό, ακόμα και ένα γεύμα κερασμένα, μια στο τόσο, είναι μία επιβράβευση.

Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας ανάλογα

Μιλήστε στο προσωπικό σας για τους τακτικούς σας πελάτες, δώστε τους να καταλάβουν ότι είναι σημαντικό να τους εξυπηρετούν με ακόμα περισσότερη ζέση και γνωρίστε τους νέους σας υπαλλήλους στους πελάτες σας. Άλλωστε, σαν θαμώνες, θα έρχονται συχνά σε επαφή. Φυσικά, η καλή και ευγενική συμπεριφορά των υπαλλήλων σας δε περιορίζεται στους τακτικούς πελάτες, αλλά σε όλους όσοι σας επιλέγουν για το φαγητό και το ποτό τους.

Ζητήστε την άποψή τους

Αν έχετε κάποιο νέο πιάτο στο μενού ή θέλετε να αλλάξετε κάτι στο ίδιο το μαγαζί, για παράδειγμα τη διακόσμηση, ζητήστε από τους συχνούς σας πελάτες τη γνώμη τους για να καταλάβουν, ότι η άποψή τους σε αυτό το μαγαζί μετράει.

Δημιουργήστε Κάρτες Μέλους

Οι Κάρτες Μέλους είναι μία πολύ καλή τακτική για να δυναμώσετε τη σχέση σας με τους πελάτες σας. Εάν προσφέρετε προνόμια μέσω της κάρτας – όπως οικονομικές προσφορές με εκπτώσεις κάθε φορά που ο πελάτης χρησιμοποιεί την κάρτα του, δωρεάν ποτά και φαγητό με το μάζεμα πόντων, αλλά και κληρώσεις με δώρα – ο πελάτης θα σκεφτεί να εκδώσει μία τέτοια κάρτα.

Online γέφυρες επικοινωνίας

Γίνετε «φίλοι»με τους πελάτες σας και στο διαδίκτυο! Στα social media, κάντε like στις κοινοποιήσεις τους και καλέστε τους σε διάφορες εκδηλώσεις που διοργανώνετε. Στείλτε τους newsletters με τα νέα του μαγαζιού και, φυσικά, ενημερώστε τους για τυχόν προσφορές, όπως happy hour με μειωμένες τιμές ή ομαδικά μενού.