1460569172-food-instagram

Όσον αφορά τη βιομηχανία των εστιατορίων, των καφέ και του φαγητού, το Instagram είναι το καταλληλότερο από τα social  media για το marketing. Όπως διαβάζουμε και στο κείμενο της Nicole Dupuis στο Upserve, οι έρευνες δείχνουν ότι οι χρήστες του Instagram  και επίδοξοι πελάτες  τρελαίνονται για φωτογραφίες με φαγητά και τους ανοίγουν την όρεξη. Γι αυτό κι εσείς:

  1. Κάντε κοινοποιήσεις με τα πιο αγαπητά πιάτα/ποτά του μενού σας

Αν σας προβληματίζει τι να ποστάρετε σκεφτείτε τι πουλάει περισσότερο στο μαγαζί σας. Αν για παράδειγμα έχετε ένα signature πιάτο, μία πολύ ιδιαίτερη συνταγή ή ένα μοναδικό cocktail με ωραία παρουσίαση, επιλέξτε αυτά. Με άλλα λόγια δείτε τι πουλάει περισσότερο στους πελάτες σας και μοιραστείτε το με τους followers σας. Το πιο πιθανό είναι να θέλουν να δοκιμάσουν αυτό το δημοφιλές πιάτο όταν το δουν.

  1. Φτιάξτε κολλάζ

Το Instagram με την εφαρμογή Layout σας δίνει τη δυνατότητα να συνδυάσετε πολλές φωτογραφίες σε ένα κολλάζ και οι χρήστες του Instagram τρελαίνονται για κολλάζ. Είναι δημιουργικό και σας δίνει την ευκαιρία να πείτε μία ιστορία. Μπορείτε, για παράδειγμα, να φτιάξετε ένα κολλάζ με ένα πλήρες μενού ή με τη δημιουργία ενός πιάτου, χρησιμοποιώντας φωτογραφίες από τα υλικά, την κουζίνα και την τελική παρουσίαση του πιάτου.

  1. Μην υποτιμάτε τα Post που κάνουν οι πελάτες σας

Μία πρόσφατη έρευνα στο Journal of Personality and Social Psychology έδειξε ότι οι πελάτες που φωτογραφίζουν το φαγητό τους το ευχαριστιούνται περισσότερο. Πέρα από την ικανοποίηση των πελατών σας, όμως, το να κοινοποιούν φωτογραφίες από το μαγαζί σας είναι και ένας εξαιρετικός τρόπος marketing. Ζητείστε την άδειά τους και αναδημοσιεύστε τις φωτογραφίες τους, δείχνοντας στο προφίλ σας την αγάπη που δείχνουν οι πελάτες σας.

  1. Γνωρίστε το προσωπικό στους followers σας

Κάντε το προφίλ σας πιο ανθρώπινο και προσωπικό. Ερευνητές από το Georgia Institute of Technology and Yahoo Labs έδειξαν ότι οι φωτογραφίες που περιέχουν πρόσωπα έχουν 38% περισσότερα Likes και 32% περισσότερα comments. Πέρα από το μενού και το μαγαζί, λοιπόν, μη ξεχνάτε να βάζετε φωτογραφίες και με το προσωπικό του καταστήματος, δίνοντας την ευκαιρία στους πελάτες σας να δουν τι γίνεται στο «παρασκήνιο». Ο chef την ώρα που μαγειρεύει, μία ομαδική φωτογραφία από το meeting, ή ο  bartender σε ένα σύντομο βίντεο να δείχνει πώς φτιάχνεται ένα κοκτέιλ, δημιουργούν μία πιο φιλική και προσωπική αίσθηση στο προφίλ σας.

1η δημοσίευση: 22 Νοεμβρίου, 2016