Social Media: το όπλο σου για το marketing εστιατορίου
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον κινητήρια δύναμη για τη βιομηχανία της εστίασης- και όχι μόνο-κάτι που όπως είναι φυσικό υποστηρίζουν όλοι, ανάμεσα σε αυτούς και η ParTech.
Μία πρόσφατη έρευνα των New York Times έδειξε ότι το 72% των καταναλωτών χρησιμοποιούν το Facebook για να πάρουν τις αποφάσεις του σχετικά με το εστιατόριο που θα επισκεφθούν, λαμβάνοντας υπόψιν σχόλια και φωτογραφίες που δημοσιεύουν άλλοι. Η επιθυμία των πελατών να συνδέονται με τους άλλους μέσω των κοινωνικών δικτύων είναι μεγάλη, και ήρθε η ώρα για την επιχείρησή σου να εκμεταλλευτεί αυτό το πλεονέκτημα των πολλαπλών οφελών που μπορεί να αποκτήσει η επωνυμία σου. Όπως καταλαβαίνεις, τα social media μπορούν να γίνουν ο καλύτερος σύμμαχος για πολλούς λόγους.
Αρχικά, είναι δωρεάν: το κόστος του να δημιουργήσεις μια σελίδα στο Facebook, το Instagram ή το Twitter για την επιχείρησή σου είναι ανύπαρκτο. Δημιούργησε, λοιπόν, πιστούς ακόλουθους, και απόλαυσε τις θετικές κριτικές, τα σχόλια και τα “likes” ώστε να δημιουργήσεις ένα μεγαλύτερο κοινό πελατών.
Τα έσοδα μπορούν να αυξηθούν: πολλά εστιατόρια έχουν ξεκινήσει να προσφέρουν προσφορές και να κάνουν προωθητικές ενέργειες μέσω του δρόμου των social media. Επιβράβευσε τους πελάτες σου για το γεγονός ότι ακολουθούν τη σελίδα της επιχείρησής σου και προσέλκυσε το κοινό- στόχο. Άλλωστε, υπάρχει καλύτερος τρόπος από τη δωρεάν διαφήμιση από στόμα σε στόμα- ή πιο σωστά από λογαριασμό σε λογαριασμό- που αφορά την επιχείρηση;
Τα social media δημιουργούν μια “εμπειρία”: το να πουλάς απλώς το φαγητό σου δεν είναι αρκετό στην εποχή που ζούμε. Τα εστιατόρια χρειάζονται να πωλήσουν εμπειρίες πέραν του φαγητού. Για πολλούς καταναλωτές, τα social media είναι ένας τρόπος να μοιράζονται τις εμπειρίες τους σχετικά με το φαγητό με ολόκληρη τη διαδικτυακή κοινότητα. Κάθε φορά που ένας πελάτης δημοσιεύει μια φωτογραφία από τα υπέροχα πιάτα σου, σου επιτρέπει να δεις τι αντίκτυπο έχει στον τρόπο που η κοινωνία βλέπει το προϊόν σου.
Διευρύνεις το καταναλωτικό κοινό σου: όσο περισσότερο περιεχόμενο δημοσιεύεις στα social media τόσες περισσότερες ευκαιρίες υπάρχουν για να δημιουργήσεις νέους πελάτες, οι οποίοι θα έχουν δει τη δημοσίευσή σου. Μια μεγάλη- και αξιόλογη προφανώς- ποσότητα περιεχομένου θα σου αποδώσει και μια μεγάλη ποσότητα ενδιαφέροντος, που οδηγεί σε περισσότερες συζητήσεις και κατ’ επέκταση περισσότερους νέους πελάτες.
Προωθούν την εμπιστοσύνη και την αυθεντικότητα της επωνυμίας σου: οι καταναλωτές λαμβάνουν υπόψιν τις κριτικές για την επιχείρησή σου, και τις καλές και τις άσχημες. Επιτρέποντάς τους να ασκούν και οι ίδιοι κριτική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προωθεί τη διαφάνεια και την εμπιστοσύνη για την επωνυμία σου. Με όλον αυτόν τον ανταγωνισμό στον χώρο της εστίασης, πάνω από όλα, το πιο σημαντικό είναι η αξιοπιστία το κλειδί για τη ικανοποίηση των πελατών σου.
Μείωση του προϋπολογισμού; Κι όμως είναι δυνατόν. Καθώς χρησιμοποιείς τα δωρεάν social media το κόστος των δημοσιεύσεων και των διαφημίσεων είναι από ελάχιστο έως ανύπαρκτο συγκριτικά με άλλου είδους μονοπάτια marketing και διαφήμισης, όπως τα διαφημιστικά φυλλάδια, τα εκτυπωμένα εκπτωτικά κουπόνια κλπ.
Αύξηση των διαδικτυακών προβολών σου: το να χρησιμοποιείς τα διαδικτυακά μέσα θα αυξήσει τον αριθμό των διαδικτυακών προβολών της επιχείρησής σου. Πρόσθεσε κουμπί άμεσης απόκρισης και σύνδεσε την ιστοσελίδα σου κατευθείαν με το λογαριασμό του Facebook και του Instagram, κάνοντάς το πιο εύκολο για τους εν δυνάμει πελάτες σου να σε βρουν στο διαδίκτυο και να ενημερώνονται για τις δράσεις σου.
Η δημοσίευση και η προβολή στα social media είναι η καινούρια μόδα στη βιομηχανία του marketing. Προσέλκυσε , προληπτικά, τους καταναλωτές σου μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και δες την φήμη της επιχείρησής σου και τα έσοδά της να εκτοξεύονται στα ύψη.
1η δημοσίευση: 7 Φεβρουαρίου, 2018