capital.gr*

Τα κέρδη της Restaurant Brands International αυξήθηκαν στο γ΄ τρίμηνο, αλλά η αύξηση των συγκρίσιμων πωλήσεων στις αλυσίδες Burger King και Tim Hortons, επιβραδύνθηκε σε σχέση με το περασμένο έτος.

maxresdefault

Η καναδική Restaurant Brands ανακοίνωσε ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις της Tim Hortons αυξήθηκαν 2% ενώ οι πωλήσεις της Burger King κατά 1,7%. Πέρυσι, οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν 5,3% και 6,2% αντίστοιχα, στις αλυσίδες burger και καφέ.

Οι καταναλωτές προσφάτως απέχουν από τις επισκέψεις σε εστιατόρια εξαιτίας των οικονομικών αβεβαιοτήτων και των φθηνότερων τιμών των τροφίμων. Την προηγούμενη εβδομάδα, η ανταγωνιστική McDonalds ανακοίνωσε ότι τα κέρδη της στην αμερικανική αγορά επιβραδύνθηκαν περαιτέρω, καθώς προσπαθεί να καινοτομήσει για να προσελκύσει περισσότερους καταναλωτές.

(*) Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο: capital.gr