businessnews.gr*

Κεφάλαια ίσου ύψους με αυτά που επένδυσε στην Ελλάδα από το 2011 μέχρι σήμερα, πρόκειται να “ρίξει” στην ελληνική αγορά την επόμενη τριετία για τη δημιουργία εστιατορίων McDonald’s η εταιρεία Premier Capital με έδρα τη Μάλτα, developmental licensee του γνωστού brand σε συνολικά έξι χώρες (Ελλάδα, Εσθονία, Λιθουανία, Λετονία, Μάλτα και Ρουμανία).
“Από το 2011, που ξεκίνησε η παρουσία μας στην Ελλάδα, επενδύθηκαν 12 εκατ. ευρώ και δημιουργήθηκαν περίπου 500 θέσεις εργασίας, ενώ την επόμενη τριετία πρόκειται να επενδυθούν άλλα 12 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία τριών νέων καταστημάτων ετησίως και να ανοίξουν 250 θέσεις”, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος της Premier Capital για την Ελλάδα και άλλες πέντε χώρες, Βίκτορ Τεντέσκο (Victor Tedesco), που δήλωσε αισιόδοξος για την προοπτική της ελληνικής αγοράς.
“Ανοιχτά μάτια” για ευκαιρίες και σε άλλους κλάδους
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Premier Capital plc, Mέλο Χίλι (Μelo Hili), επισήμανε ότι η εταιρεία, που την επόμενη τριετία θα επενδύσει στις έξι προαναφερθείσες χώρες πάνω από 80 εκατ. ευρώ, “έχει τα μάτια της ανοιχτά” για τον εντοπισμό επιχειρηματικών ευκαιριών και σε άλλους κλάδους. “Παρότι δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο προς το παρόν, αν συναντήσουμε ευκαιρίες θα τις αξιοποιήσουμε. Στην Ελλάδα, τη Ρουμανία, τη Μάλτα, τις χώρες της Βαλτικής, ακόμη και το Μαρόκο, πάντα αναζητούμε ευκαιρίες, όχι μόνο στον τομέα των εστιατορίων ΜcDonald’s αλλά και στους υπόλοιπους κλάδους όπου δραστηριοποιούμαστε: logistics, μηχανική, τεχνολογίες πληροφορικής, real estate και καταστήματα Apple” εξήγησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ.Χίλι.
Η Θεσσαλονίκη “χωράει” άλλα τέσσερα Μc Donald’s
Οι επικεφαλής της Premier Capital βρέθηκαν στη Θεσσαλονίκη με την ευκαιρία των εγκαινίων του νέου καταστήματος McDonald’ s στα ανατολικά της πόλης (σ.σ. το δεύτερο στην πόλη).
Ειδικά για τη Θεσσαλονίκη, ο κ.Τεντέσκο διευκρίνισε ότι “πρόκειται για μια περιοχή όπου μπορούμε πολύ εύκολα να ανοίξουμε έξι εστιατόρια. Αυτό δεν θα γίνει προφανώς στα επόμενα τρία χρόνια, αλλά από την άλλη μπορεί και να συμβεί αν βρούμε τα σημεία”.
Για την εταιρεία, τα ιδανικά σημεία δημιουργίας εστιατορίων αναζητούνται στο κέντρο της πόλης και στόχος είναι να διαθέτουν προδιαγραφές για “Drive Thru”, καθώς αυτό είναι το μοντέλο που η Premier Capital προκρίνει για την ανάπτυξη των McDonald’s στην Ελλάδα.
Λειτουργία και σε εποχιακή βάση
Συνολικά στη χώρα, η εταιρεία λειτουργεί 24 καταστήματα, που αναμένεται να φτάσουν τα 33 μέχρι το τέλος του 2019. Πέντε καταστήματα λειτουργούν σε εποχιακή βάση, κυρίως σε νησιά, χωρίς να αποκλείεται η επιλογή αυτού του μοντέλου και στην ηπειρωτική χώρα. “Σήμερα είμαστε σε Ρόδο, Κρήτη και Ζάκυνθο, Κέρκυρα και Σαντορίνη. Δεν αποκλείεται να ανοίξουν κι άλλα, τα οποία δεν αποκλείεται να βρίσκονται και στην ηπειρωτική χώρα, αν βρούμε το κατάλληλο σημείο, σε παραθαλάσσιες περιοχές για παράδειγμα” διευκρίνισε ο κ.Χίλι.
Burgers απέναντι σε σουβλάκι και γύρο
Ερωτηθείς αν υπάρχει ακόμη χώρος για τα burgers σε μια χώρα όπου παραδοσιακά κυριαρχούν το σουβλάκι κι ο γύρος, ο κ.Τεντεσκο επισήμανε ότι αυτό εξαρτάται πάντα από τους πελάτες και του τι ζητούν. “Η προσφορά είναι πολύ μεγάλη κι ο ανταγωνισμός τεράστιος, ανταγωνισμός μάλιστα που μπήκε στην αγορά πριν από εμάς. Είμαστε ακόμη μικρός παίκτης, αλλά σκοπεύουμε να ανοίξουμε περισσότερα καταστήματα, και επίσης βλέπουμε τον κύριο ανταγωνισμό μας (σ.σ. προφανώς από ομοειδή καταστήματα, όχι γυράδικα και σουβλατζίδικα) να μειώνεται […] Για τον αριθμό των καταστημάτων που έχουμε, είναι πολύ καλό το μερίδιο αγοράς μας. Το μερίδιό μας αυξάνεται χρόνο με τον χρόνο” σημείωσε.
Ερωτηθείς αν είναι αισιόδοξος για την προοπτική της ελληνικής αγοράς, είπε χαρακτηριστικά: “Είμαστε αισιόδοξοι, ήμασταν αισιόδοξοι όταν ήρθαμε στην αγορά το 2011. Έχουμε 24 εστιατόρια, είμαστε ακόμη ένας μικρός παίκτης, αλλά θέλουμε να επενδύσουμε, να ανοίξουμε περισσότερα και να είμαστε έτοιμοι όταν η οικονομία αρχίσει να παίρνει τα πάνω της”.
Smart εστιατόρια
Σχετικά με το “ποια θα είναι η επόμενη μεγάλη τάση” στην αγορά γρήγορου φαγητού στην Ελλάδα, ο κ.Τεντεσκο επισήμανε, αναφερόμενος στην περίπτωση των Mc Donald’s ότι σήμερα ο στόχος είναι η δημιουργία “έξυπνων” εστιατορίων, που εκσυγχρονίζουν την εμπειρία του πελάτη. “Αύριο ίσως η τάση είναι οι mobile παραγγελίες και πληρωμές. Περισσότερη άνεση για τον πελάτη, αυτός είναι ο στόχος” πρόσθεσε.

(*) Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο: businessnews.gr