Ο απαιτητικός πελάτης και χρήστης του TripAdvisor, Peter W, θέλησε να δοκιμάσει την πίτσα του Rudy’s Neapolitan Pizza στο Manchester, αλλά μάλλον δυσαρεστήθηκε με την επίσκεψή του και έγραψε μία κακή κριτική και βαθμολόγησε την πιτσαρία με ένα μόνο αστέρι. Τι είπε;

«Αφού έφτασα στις 7:45 αφού παιδεύτηκα να βρω να παρκάρω, έφυγα στις 7:48, καθώς με ενημέρωσαν ευγενικά πως δεν μπορούσαν να εγγυηθούν ότι θα με σερβίρουν μιας και θα έκλειναν τους φούρνους τους στις 9:30. Ήταν γεμάτο κόσμο Σάββατο βράδυ, για να είμαι ειλικρινής ταξίδεψα από το Bollington στο Manchester αλλά δεν θα δοκιμάσω να ξανάρθω σε αυτό το μαγαζί»

Οι εστιάτορες, όμως, θέλησαν να απαντήσουν στον «απαιτητικό» πελάτης με μία μακροσκελή απάντηση στο σχόλιό του και διαβάσαμε όλη την απάντηση στο Mashable. Και τελικά του έγραψαν:

«Peter, είσαι σοβαρός;

Καταλαβαίνεις κι εσύ πως είμαστε ένα μικροσκοπικό ανεξάρτητο εστιατόριο σωστά… και ότι μόλις μας σταύρωσες μόνο και μόνο επειδή είχαμε πολύ κόσμο; Δεν μπορούμε να κάνουμε απολύτως τίποτα για να ρυθμίσουμε πόση ώρα είναι διατεθειμένοι οι πελάτες να περιμένουν για ένα τραπέζι εδώ. Το Σάββατο (η μέρα της εβδομάδας με την περισσότερη πελατεία), ορισμένοι μπορεί να περιμένουν και δυόμιση ώρες για ένα τραπέζι. Οι περισσότεροι περιμένουν χωρίς προβλήματα και υπάρχει ουρά, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσουμε να δεχόμαστε πελάτες αλλιώς  διαφορετικά θα είμαστε εδώ μέχρι τα ξημερώματα να μαγειρεύουμε.

Για να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Στις 9.30 δεν σβήνουμε τους φούρνους, απλά κλείνουμε την κουζίνα, σταματάμε να δεχόμαστε παραγγελίες, αλλά συνεχίζουμε να μαγειρεύουμε. Το Σάββατο μαγειρεύαμε μέχρι τις 10:30… Και αυτό για πελάτες που ήταν στην σειρά πριν από εσένα. Είναι αυτό αρκετό για να χαρακτηρίσεις το εστιατόριο μας απαίσιο; Στο Trip advisor κριτικάρεις το φαγητό και την ατμόσφαιρα. Αλλά, παρά το ότι χαρακτήρισες ευγενική τη μοναδική σου επαφή μαζί μας, χρησιμοποίησες  την κατάσταση για να μεταφέρεις την οργή σου για την αδυναμία πάρκινγκ, την γεωγραφική σου θέση και το ότι δεν είχαμε διαθέσιμο τραπέζι;

Δεν είμαι ότι υπάρχει κάποιο εστιατόριο σε όλοκληρο το Manchester που θα φτάσεις σχεδόν στις 8:00 Σάββατο βράδυ και θα κάτσεις αμέσως αν δεν έχεις κάνει κράτηση.

Το  σενάριο που θα προτιμούσες μάλλον είναι έτσι: «Γεια σου Peter , αγνόησε τους 200 ανθρώπους που ήταν στην σειρά πριν από σένα… Νομίζω ότι θα μας βάλεις ένα αστέρι, οπότε έλα από εδώ καλύτερα, θα καθίσεις αμέσως.»

Λυπούμαστε  πολύ που δεν είχαμε θέση για σένα. Αλλά έλα τώρα…προσπάθησε να μας υποστηρίξεις με το να αποδεχθείς την πραγματικότητα ή, έστω, να μας συγχαρείς για το ότι είχαμε πολύ κόσμο (όπως έχουν κάνει και άλλοι πελάτες που δεν βρήκαν τραπέζι), και όχι να προσπαθείς να μας κάνει κακό μέσω ενός site κριτικών.

Σου ευχόμαστε τα καλύτερα,

Jim and Kate »