Το ‘City Guides’, το νέο feature του Facebook φέρνει την αλλαγή στην οργάνωση των κρατήσεων και των εξόδων των χρηστών του. Όπως τα Google Trips και TripAdvisor, το Facebook συλλέγει πληροφορίες για το χρήστη και τους φίλους και, ανάλογα με την περιοχή στην οποία βρίσκεται, ή την περιοχή που θέλει να επισκεφτεί, όχι μόνο κάνει προτάσεις, αλλά δίνει και τη δυνατότητα κρατήσεων.

Το γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης δοκιμάζει ακόμα το Facebook City Guides σε μερικούς iOS και Android χρήστες, παρέχοντας πληροφορίες για αξιοθέατα, εκδηλώσεις, εστιατόρια και πολλά άλλα, που μπορεί να ενδιαφέρουν το χρήστη. Αν και το νέο χαρακτηριστικό παρατηρήθηκε για πρώτη φορά το Δεκέμβριο, τις τελευταίες μέρες τεστάρεται σε ευρύτερο αριθμό χρηστών, χωρίς, ωστόσο, να γνωρίζουμε πότε η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη για όλους.

Για παράδειγμα, το εστιατόριο ΡΟΚΑ Charlotte Street στο Λονδίνο είναι ένα από τα εστιατόρια στα οποία οι χρήστες μπορούν να πατήσουν “Book Now” στην εφαρμογή του Facebook και να κάνουν κράτηση απευθείας στο εστιατόριο μέσω του λογαριασμού τους. Μάλιστα, το Facebook προτείνει και μπαρ και εστιατόρια ανάλογα με τα check – in του χρήστη, αλλά και σύμφωνα με το που συχνάζουν οι πιο στενοί του φίλοι.

Τι αλλαγές μπορεί να φέρει αυτό το feature στο social media marketing των επιχειρήσεων της καφεστίασης;