Κατά 407% έχουν αυξηθεί οι εξαγωγές  ελληνικού οίνου στις αγορές της Ανατολής, μία πρωτοφανής αύξηση και ζήτηση.

Chinese-drinking

Μπορεί στο εσωτερικό η υψηλή φορολογία, σε συνδυασμό με τις μειώσεις στα εισοδήματα να έχουν τσακίσει την ελληνική αγορά και την παραγωγή ελληνικών ποτών, δεν ισχύει όμως το ίδιο και για τα εξαγόμενα αγαθά. Και ιδιαίτερα για τις περίπου 15 ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες δραστηριοποιούνται ενεργά στην Ανατολή και δημιουργούν γέφυρες επικοινωνίας και ζήτηση ακόμα περισσότερων ελληνικών προϊόντων.

Σύμφωνα με το ενημερωτικό έγγραφο του Ελληνικού γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων στη Σεούλ, στη Νότια Κορέα τα ελληνικά κρασιά σημειώνουν τρομερές πωλήσεις. Μπορεί ο κορεατικός λαός να μην προτιμά το κρασί, με μόλις το 1,8% της αγοράς οινοπνευματωδών να αποτελείται από κρασιά, ωστόσο, όταν μιλάμε για μία τόσο μεγάλη αγορά με κοινό έναν  τόσο πολυπληθή λαό, εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι μιλάμε για πολύ υψηλές πωλήσεις σε σχέση με τα ελληνικά δεδομένα και οι δυνατότητες επέκτασης για τις ελληνικές εταιρίες είναι τεράστιες.

Μιλάμε, λοιπόν, για μία συνεχώς αυξητική πορεία, με τις ελληνικές εξαγωγές οίνου το 2013  να μην ξεπερνούν 5.000 δολάρια, αλλά μόλις δύο χρόνια μετά, το 2015, να αγγίζουν τις 68.000 δολάρια, και ακόμα περισσότερο το 2016, με  τον τζίρο των τεσσάρων πρώτων μηνών να φτάνει ήδη τα 47.000, δηλαδή αύξηση της τάξης του 407%.