Οι αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν 23% περισσότερα χρήματα σε εστιατόρια το Σαββατοκύριακο της Black Friday 2022
Μεγαλύτερη αύξηση δαπανών από τη μόδα και τα ηλεκτρονικά είδη.
Το Fair Betting Sites ανέλυσε δεδομένα τόσο από τη Mastercard SpendingPulse όσο και από την Adobe Digital, διαπιστώνοντας ότι οι αγοραστές αύξησαν τις δαπάνες τους σε εστιατόρια το Σαββατοκύριακο της Black Friday κατά 23%, σε σύγκριση με τη μόδα και τα ηλεκτρονικά είδη που σημείωσαν χαμηλότερη αύξηση.
Mastercard SpendingPulse Data
Αύξηση δαπανών καταναλωτών στις ΗΠΑ:
- Εστιατόριο +23% ετησίως
- Μόδα +14% ετησίως
- Ηλεκτρονικά +2% ετησίως
Αυξήσεις πωλήσεων της Black Friday ανά τμήμα καταναλωτή (2022)
Οι πωλήσεις της Black Friday αυξήθηκαν 4% σε ετήσια βάση
Η Adobe Digital Insights ανέφερε ότι οι διαδικτυακές δαπάνες κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου της Black Friday έφεραν ρεκόρ 35,27 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση 4% σε ετήσια βάση.
Σύμφωνα με την Adobe, οι δαπάνες της Black Friday έφτασαν τα 9,12 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022, ενώ οι δαπάνες της Cyber Monday έφτασαν τα 11,3 δισεκατομμύρια δολάρια.