Μεγαλύτερη αύξηση δαπανών από τη μόδα και τα ηλεκτρονικά είδη.

Το Fair Betting Sites ανέλυσε δεδομένα τόσο από τη Mastercard SpendingPulse όσο και από την Adobe Digital, διαπιστώνοντας ότι οι αγοραστές αύξησαν τις δαπάνες τους σε εστιατόρια το Σαββατοκύριακο της Black Friday κατά 23%, σε σύγκριση με τη μόδα και τα ηλεκτρονικά είδη που σημείωσαν χαμηλότερη αύξηση.

Mastercard SpendingPulse Data

Αύξηση δαπανών καταναλωτών στις ΗΠΑ:

  • Εστιατόριο +23% ετησίως
  • Μόδα +14% ετησίως
  • Ηλεκτρονικά +2% ετησίως

Αυξήσεις πωλήσεων της Black Friday ανά τμήμα καταναλωτή (2022)

Οι πωλήσεις της Black Friday αυξήθηκαν 4% σε ετήσια βάση

Η Adobe Digital Insights ανέφερε ότι οι διαδικτυακές δαπάνες κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου της Black Friday έφεραν ρεκόρ 35,27 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση 4% σε ετήσια βάση.

Σύμφωνα με την Adobe, οι δαπάνες της Black Friday έφτασαν τα 9,12 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022, ενώ οι δαπάνες της Cyber ​​Monday έφτασαν τα 11,3 δισεκατομμύρια δολάρια.