της Χριστιάννας Κούσιου, athina984.gr*

Την Τετάρτη , το Παλαιό Χρηματιστήριο στην οδό Σοφοκλέους, γέμισε ζωντάνια, γεύσεις, premium ποτά και φιλοδοξίες από τους 12 φιναλίστ του ελληνικού τελικού του World Class. Την πρώτη μέρα του τελικού, οι φιναλίστ διαγωνίστηκαν σε τρεις δοκιμασίες κατά σειρά.

Πρώτη δοκιμασία ήταν το «Walker Blender Room» μια κλασσική δοκιμασία βασισμένη στο ουίσκι. Οι διαγωνιζόμενοι έπρεπε να δείξουν την ικανότητά τους να διακρίνουν τις γεύσεις αλλά και να επιδείξουν τις γνώσεις τους για τις διαδικασίες παραγωγής ουίσκι και για την τέχνη παραγωγής Great Blends όπως το Johnnie Walker. Έπειτα ακολούθησε η δοκιμασία «American Classics», μια δοκιμασία η οποία δοκίμασε την ταχύτητα των διαγωνιζόμενων και συνδύασε το κλασσικό ποτό και μια twisted εκδοχή. Οι bartender μέσα σε 9 λεπτά έπρεπε να φτιάξουν οκτώ ποτά (ένα κλασσικό cocktail και μια twisted εκδοχή του) βασισμένα σε 4 κατηγορίες spirits (2 ποτά για κάθε κατηγορία). Και σαν να μην έφτανε αυτό, οι διαγωνιζόμενοι κλήθηκαν να φτιάξουν στην αρχή της δοκιμασίας ένα bulleit cocktail, το οποίο μπορούσε να είναι είτε κλασσικό cocktail είτε μια twisted εκδοχή. Η μέρα έκλεισε με τη δοκιμασία «The sustainaball», η οποία είχε ως στόχο να δημιουργηθεί ένα Highball cocktail βασισμένο στην ιδέα της βιωσιμότητας. Σε αυτή τη δοκιμασία, οι bartender κλήθηκαν να δημιουργήσουν ένα φρέσκο ποτό, με γεύσεις που είναι ελαφριές και ενδιαφέρουσες εξετάζοντας στοιχεία όπως, ανακύκλωση και μη σπατάλη του φαγητού. Με το πέρας της πρώτης ημέρας του τελικού, τρεις ήταν οι bartender που ξεχώρισαν από τις τρεις πρώτες δοκιμασίες και ανανέωσαν το ραντεβού τους για την δεύτερη μέρα του τελικού και τη δοκιμασία «Pop up bars». Ο Πάνος Κανατσούλης από το The Clumsies, o Θάνος Ιωάννου και o Αλέξανδρος Στεπτσένκο από το Odori Vermuteria Di Atene αποτέλεσαν τη μαγική τριάδα.

Για το «Pop up bars», οι 3 φιναλίστ είχαν στη διάθεσή τους λιγότερο από ένα εικοσιτετράωρο για να δημιουργήσουν το δικό τους micro pop-up bar μέσα στο χώρο του παλαιού Χρηματιστηρίου, βασισμένο στο brand ποτού που κληρώθηκαν να εκπροσωπήσουν.

Ο Αλέξανδρος Στεπτσένκο δημιούργησε το “Blue Sand”, ένα μπαρ αφιερωμένο στην βότκα Ciroc και ο Θάνος Ιωάννου, δημιούργησε το pop-up bar “Cellar’s door” με Johnnie Walker Gold Label Reserve.

Ο Πάνος Κανατσούλης, θέλησε να ταξιδέψει τους επισκέπτες του στο Μεξικό, με το pop-up bar “Ηαcienda Primavera” με βασικό spirit για τα cocktail του την τεκίλα Don Julio. Στον κατάλογο του bar πρωταγωνίστησαν η Tahona Horchata και το punch Veggie Frenzy.

(*)  Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο: athina984.gr