bovary.gr*

Στα χέρια τους πλάθονται οι γεύσεις που γεμίζουν ευχαρίστηση τον ουρανίσκο μας.

Είναι εκείνοι που καθορίζουν το μενού ενός εστιατορίου, που η δική τους υπογραφή μπορεί να το απογειώσει ή να το… χαντακώσει. Οφείλουν είναι οργανωτικοί, να έχουν μεράκι και έμπνευση, γνώσεις, πρόγραμμα. Να δίνουν σημασία στη λεπτομέρεια για να μένει ο πελάτης ευχαριστημένος. Όμως, εκείνοι, όταν βρίσκονται σε ρόλο πελάτη σε εστιατόριο τι δεν παραγγέλνουν;

1) Πράσινη σαλάτα: Η πράσινη σαλάτα θα πρέπει να είναι τόσο συναρπαστική όπως κάθε άλλο ορεκτικό στο μενού. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να συμβιβαστείτε με κάτι λιγότερο.

2) Φιλέτο καλοψημένο: «Φιλέτο καλοψημένο» είναι μια παραγγελία που μισούν όλοι οι σεφ του κόσμου. Ο Αντονι Μπουρντέν, μάλιστα, έχει αποκαλύψει ότι όταν του ζητούν κάτι τέτοιο επιλέγει ότι πιο σκληρό έχει για να τους ψήσει. Οι σεφ γενικά μισούν τα καλοψημένα καθώς θεωρούν ότι έτσι χάνεται η γεύση και σε κάθε περίπτωση το κρέας γίνεται… λάστιχο.

3) Θαλασσινά,αν δεν βρίσκονται δίπλα στη θάλασσα: Αν είστε σε ένα εστιατόριο δίπλα στη θάλασσα, τότε το πιθανότερο είναι να έχουν αλιευθεί λίγες ώρες πριν. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα θαλασσινά θα χρειαστούν ώρες για να μεταφερθούν σε εστιατόρια, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει. Επίσης, ο Αντονι Μπουρντέν, συστήνει να μην παραγγείλετε ποτέ μύδια εκτός και αν γνωρίζετε ότι ο σεφ είναι ιδιαίτερα προσεκτικός, θα εντοπίσει όλα τα επικίνδυνα μύδια και θα τα πετάξει.

4) Κοτόπουλο: Πρόκειται για ένα άνοστο κρέας, το οποίο είναι πολύ δύσκολο κανείς να το κάνει εύγεστο και ζουμερό. Πρόκειται επίσης για ένα άκρως υπερτιμημένο κρέας σε σύγκριση με άλλα.
(*) Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο  στο : bovary.gr