poke

Στο νέο παιχνίδι για smartphones pokemon go που έχει τρελάνει τους παίκτες παγκοσμίως, οι παίκτες κυκλοφορούν έξω στον πραγματικό κόσμο οπουδήποτε και αναζητούν pokemon για να τα πιάσουν. Οι επιχειρηματίες, λοιπόν, είδαν μία πολύ μεγάλη ευκαιρία και άρχισαν να επωφελούνται από τη δημοφιλία του παιχνιδιού.

Πώς; Η βασική σκέψη είναι αφού προσελκύσουν pokemon στο μαγαζί τους, προσελκύουν και νέους παίκτες, άρα νέους πελάτες. Εφόσον οι παίκτες περιπλανιούνται στις πόλεις  για να βρουν το επόμενο pokemon, γιατί να προσφέρουν τα καταστήματα αυτά τα pokemon με αντάλλαγμα την κατανάλωση;

Πρώτος που έκανε αυτή τη σκέψη ήταν ο ιδιοκτήτης της πιτσαρίας  L’inizio Pizza Bar στο Queens, ο οποίος δαπάνησε 10 δολάρια για να πληρώσει την υπηρεσία του παιχνιδιού  και να προσελκύει σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία περισσότερα pokemon, δηλαδή στην πιτσαρία του και, εκτός από πίτσα και μπύρες, άρχισε να «σερβίρει» και Pokeballs για τους πελάτες του, με τα pokemon να εμφανίζονται πάνω σε τραπέζια, στην κουζίνα ακόμα και στην τουαλέτα. Η ανταπόκριση ήταν τεράστια και μέσα στον πρώτο μόλις Σαββατοκύριακο  είδε αύξηση του τζίρου κατά 30%.

Ένα εστιατόριο στο Μπρούκλιν είδε τη χιουμοριστική πλευρά του πράγματος και ανήρτησε ταμπέλα με το μήνυμα  “Τα pokemon είναι μόνο για τους πελάτες που πληρώνουν”. Η ταμπέλα αναρτήθηκε μετά το περιστατικό ενός νεαρού μπου μπήκε τρέχοντας διασχίζοντας όλο το μαγαζί επειδή είχε βρει ένα σπάνιο pokemon.

Την ιδέα του ακολούθησαν πολλά επίσης εστιατόρια, καφέ και μπαρ σε όλον τον κόσμο, με μερικούς μαγαζάτορες, μάλιστα, να διευκρινίζουν χιουμοριστικά πώς μόνο όσοι παραγγείλουν μπορούν να πιάσουν τα pokemon που υπάρχουν στα μαγαζιά τους.

q