Η νέα τάση των All-Day Snack Menu φαίνεται πώς ήρθε για να μείνει, κάνοντας στην άκρη το κλασσικό Lunch Menu.

Όπως διαβάζουμε στο Upesrve, οι διαφορετικοί ρυθμοί ζωής που έχουν πλέον και οι Millennials, ως βασικοί πελάτες και καταναλωτές, έχουν αλλάξει εντελώς τις κλασσικές δομές των γευμάτων πρωινό – μεσημεριανό – δείπνο και μερικά ενδιάμεσα σνακ. Υπάρχουν καλά και κακά σε αυτό. Το καλό είναι ότι οι πελάτες συνεχίζουν να πηγαίνουν σε εστιατόρια, το κακό είναι, ότι πλέον δε ζητούν παραδοσιακά γεύματα με πρώτο και κυρίως πιάτο, αλλά ελαφρύτερα, μικρότερα (και οικονομικότερα) σνακ.

Παραδοσιακά τα σνακ είναι μία πρόχειρη λύση, κάτι να «τσιμπήσει» κανείς, όχι πλέον όμως.  Σύμφωνα με τις έρευνες της εταιρίας NPD Group, μέχρι το Σεπτέμβριο του 2016, οι επισκέψεις σε εστιατόρια με σκοπό την κατανάλωση μόνο κάποιου σνακ ανέβηκαν κατά 3%, ενώ οι επισκέψεις για πλήρες μεσημεριανό μενού μειώθηκαν κατά 2%, χωρίς ιδιαίτερες διαφοροποιήσεις για τα πρωινά και τα βραδινά δείπνα.

Μεγάλο ρόλο παίζουν και οι ώρες, όπως πλέον διαμορφώνονται με τη σύγχρονη καθημερινότητα. Με τους περισσότερους υπαλλήλους να ξεκινούν τη δουλειά μετά τις εννιάμισι, ακόμα και δέκα σε μερικές εταιρίες, την ώρα που είθισται να τρώγεται το μεσημεριανό, είτε δουλεύουν, είτε κάνουν ένα ολιγόλεπτο διάλειμμα, οπότε θέλουν και κάτι πιο ελαφρύ, για τους κρατήσει μέχρι τις 6 περίπου, που σχολάνε και θα φάνε ένα κανονικό γεύμα.

Έτσι πλέον μιλάμε για ένα All-Day Snack Menu με θρεπτικά υγιεινά πιάτα, είτε πρόκειται για σαλάτες, wraps, mini burgers, σάντουιτς με κοτόπουλο και λαχανικά και πολλά ακόμα που «ξεγελάνε» την πείνα, αλλά δεν είναι σε μέγεθος όσο ένα πλήρες πιάτο.