Κάθε νέο έτος φέρνει αλλαγές στον κλάδο των εστιατορίων. Το 2020 και το 2021 έφεραν, ίσως, περισσότερες από όσες θα μπορούσε να προβλέψει κανείς, όχι μόνο στην υγεία αλλά και στον ευρύτερο τομέα της φιλοξενίας και της εστίασης, καθώς ο COVID-19 καθορίζει σε μεγάλο βαθμό τις εξελίξεις. Βασικό βήμα για την επιτυχία, σε μια τέτοια εποχή, είναι η έγκαιρη προετοιμασία των εστιατορίων για την παροχή νέων προϊόντων και εμπειριών, που θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών τους.

Περιορισμένη ή μηδενική επαφή

Αναμφίβολα, η πανδημία COVID-19 θα δημιουργήσει μια νέα τάση στις υπηρεσίες F&B που σχετίζεται με περιορισμένη ή μηδενική σωματική επαφή κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας. Σε αυτό το πλαίσιο και σε μια προσπάθεια δημιουργίας πρόσθετων εσόδων από εστιατόρια και ξενοδοχεία, διαμορφώθηκε παγκοσμίως μια νέα τάση παροχής υπηρεσιών παράδοσης φαγητού. Με τις παραγγελίες παράδοσης να απογειώνονται, η παράδοση ακόμα και σε πιο απομακρυσμένες περιοχές είναι το κλειδί. Προκειμένου να ανταποκριθούν οι επιχειρήσεις στην αυξημένη ζήτηση, πρέπει να ανανεώσουν τα εργαλεία για μελλοντική ανάπτυξη, την αποτελεσματικότητα και τη σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας. Με δεδομένο ότι το κόστος πρέπει να μειωθεί για τους καταναλωτές, είναι ευκαιρία για αυτοματοποίηση και τεχνολογικές λύσεις. Ορισμένες μεγάλες πόλεις στο εξωτερικό, ήδη δοκιμάζουν ή χρησιμοποιούν delivery robot, όπως το Λος Άντζελες, το Ντένβερ και το Μάντισον του Ουισκόνσιν. Μέχρι το τέλος του 2022, δεκάδες επιπλέον πόλεις στις ΗΠΑ πιθανότατα θα δουν τα πρώτα τους ρομπότ παράδοσης. Αν και είναι ήδη ο κανόνας σε μέρη της Ασίας και της Ινδίας, αναμένεται ότι η τάση αυτή θα εμφανιστεί πρώτα σε μεγαλύτερες πόλεις και κωμοπόλεις και στη συνέχεια θα επεκταθεί ευρέως και στην Ευρώπη.

 

Άρθρο από το τεύχος “Καλοκαιρι 2022” του
CABARE – Cafe Bar Restaurant Magazine,
Περιοδικό για τον επαγγελματία της Καφεστίασης.
Πατήστε εδώ για να το διαβάσετε δωρεάν:
cabare.gr/food-drink-trends/cabare-magazine-summer-2022