Τα καταστήματα McDonald’s στις ΗΠΑ θα ξεκινήσουν να χρησιμοποιούν φρέσκο μοσχάρι για τα μπέργκερ τους.

Η έστω και σταδιακή απομάκρυνση από τα κατεψυγμένα μπιφτέκια είναι μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές στην λειτουργία της αλυσίδας τα τελευταία χρόνια.

Η εταιρεία, που λειτουργεί περίπου 14.000 σημεία πώλησης στις ΗΠΑ, αναζητεί νέους τρόπους για να προσελκύσει και άλλους πελάτες.

Η εταιρεία ελπίζει πως το φρέσκο κρέας θα επιταχύνει την διαδικασία μαγειρέματος, αφού βέβαια εκπαιδευτεί κατάλληλα το προσωπικό, καθώς το φρέσκο μπιφτέκι θέλει περίπου ένα λεπτό για να ψηθεί, σε σύγκριση με το κατεψυγμένο που θέλει δύο λεπτά.