ΚΑΦΕΣ: Πώς το 2019 μεταμόρφωσε το αγαπημένο μας Ρόφημα
Γνωρίστε την αγορά σας και δώστε στους πελάτες σας τις πιο δημοφιλείς τάσεις καφέ.
Στόχευση νεότερων πελατών
Η γενιά Z (άτομα γεννημένα μεταξύ 1996 – 2010) έχει πολύ διαφορετικές προτιμήσεις από την υπόλοιπη πελατεία σας.
Από το 2018, το 48% των παιδιών ηλικίας 18 έως 24 ετών πίνουν καφέ. Οι τάσεις της βιομηχανίας καφέ δείχνουν ότι οι καταναλωτές Gen Z εμφανίζουν ισχυρές προτιμήσεις για οτιδήποτε άλλο, εκτός από τον παραδοσιακό καφέ. Επιλέγουν τα έτοιμα ποτά, τις παγωμένες επιλογές και τη χρήση των γλυκαντικών αντί για ζάχαρη.
Για να τους προσελκύσετε:
- Αποφύγετε τεχνητά συστατικά όποτε είναι δυνατόν, ενώ θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα τα μενού με αναλυτικές λίστες συστατικών.
- Δώστε τους τη δυνατότητα να τον “φτιάξουν” μόνοι τους. Αφήστε, δηλαδή, τους πελάτες σας, να δημιουργήσουν το δικό τους ρόφημα από την αρχή και όταν παραγγείλουν, να επιλέξουν ποικιλία καφέ, μέγεθος και προσθήκες, όπως γλυκαντικά, σιρόπι, γάλα κανονικό ή φυτικό κλπ.
Τρεις ιδιαίτερες Παρασκευές Καφέ, που έκαναν την εμφάνισή τους το 2019 και εντυπωσιάσαν ακόμη και τους πιο μυημένους στην Τέχνη του Καφέ.
Cold Brew
Το Cold Brew δημιουργεί μια πιο ομαλή γεύση, σε σύγκριση με τον κανονικό καφέ, χάρη στην μεγαλύτερη οξείδωση του. Η διαδικασία ψυχρής παρασκευής δεν εκθέτει τον καφέ σε θερμότητα. Αντ ‘αυτού, χρησιμοποιεί το χρόνο, που μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 24 ώρες. Το κρύο νερό παράγει μια φυσική γλυκύτητα και αρωματική γεύση.
Chemex
Αυτή η μέθοδος παρασκευής καφέ είναι πολύ απλή, στην οποία ένα διηθητικό χαρτί δίνει “σαφήνεια” στο ρόφημα. Το αποτέλεσμα είναι μία γεύση πιο ομαλή. Ενώ αυτός ο τρόπος παρασκευής καφέ, εμφανίστηκε στη δεκαετία του 1940, επέστρεψε πολύ δυναμικά το 2019. Σε αυτή τη διαδικασία παρασκευής, υπάρχει πλήρης έλεγχος στη διαδικασία της άλεσης και παράγεται μεγάλη ποσότητα καφέ.
Το αποτέλεσμα που παίρνει ο barista είναι ένας ισχυρός, αλλά όχι πικρός καφές. Η μυρωδιά είναι ωραία και η γεύση είναι λεία με χαμηλή οξύτητα.
Bubbly Brew
Ίσως η πιο πρωτότυπη εκδοχή καφέ, που έκανε την εμφάνισή της το 2019: Καφές με ανθρακούχο νερό.
Ο καφές πλέον σερβίρεται με φυσαλίδες, και αποτελεί έναν εξαιρετικό συνδυασμό από εσπρέσο και τονωτικό νερό. Οι κλασικές “γαρνιτούρες του καφέ”, όπως κανέλλα και σοκολάτα, αντικαθίστανται από πιο εκκεντρικά αρώματα, όπως φύλλα μέντας, δεντρολίβανο ή χυμό λεμόνι.
Άρθρο από το 2ο τεύχος του
CABARE – Cafe Bar Restaurant Magazine,
Περιοδικό για τον επαγγελματία της Καφεστίασης.
Πατήστε εδώ για να το διαβάσετε δωρεάν:
cabare.gr/food-drink-trends/cabare-cafe-bar-restaurant-magazine-2/