Πώς μπορεί ένα δημοφιλές fast food να αλλάξει μορφή και ονομασία προσθέτοντας χρυσό; Αλλάζει άραγε η γεύση, πέρα από την τιμή; Και για ποιον λόγο να διαλέξει κανείς τις συγκεκριμένες χρυσές κοτομπουκιές και όχι τις κλασικές;

χρυσό

Η αλυσίδα fast food Popeyes, στις ΗΠΑ, η οποία δεν έβρισκε άλλους τρόπους για να βελτιώσει τη γεύση και την ποιότητα το φαγητού της, αποφάσισε πώς ο μόνος τρόπος είναι οι νιφάδες χρυσού στο πανάρισμα του κοτόπουλου.

Στην πραγματικότητα, όμως, αυτή η προσθήκη, το μόνο που προσφέρει είναι μια μικρή γυαλάδα οπτικά, ενώ στην γεύση δεν προσθέτει τίποτα περισσότερο,εξάλλου το ευγενές μέταλλο δεν έχει κάποια γεύση, αλλά μια εσάνς πολυτέλειας. Ταυτόχρονα όμως, ενέχει κινδύνους, καθώς τέτοιου είδους προσθήκες στην Ευρώπη είναι απαγορευμένες χαρακτηρίζοντάς τις καρκινογόνες.

Ωστόσο, το συγκεκριμένο πιάτο, δεν έχει μπει κανονικά στο μενού της αλυσίδας, αλλά λειτούργησε πιλοτικα για 24 ώρες για να γίνει η κατάλληλη έρευνα αγοράς. Κάθε μερίδα με κοτομπουκιές με χρυσό περιέχει 6 κομματάκια κοτόπουλο και συνοδευτικά και κοστίζει 6 δολάρια.

χρυσό