Οι Άνθρωποι Παγκοσμίως Έχουν Ξοδέψει 5.3 Τρισεκατομμύρια Δολάρια σε Εφαρμογές Παράδοσης Φαγητού Από το 2017
Παρά την εκρηκτική ανάπτυξη που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η βιομηχανία της διαδικτυακής παράδοσης φαγητού συνεχίζει να αναπτύσσεται, χωρίς σημάδια επιβράδυνσης στο άμεσο μέλλον. Με τους μεγαλύτερους παίκτες της αγοράς να καινοτομούν συνεχώς και να επεκτείνουν τις υπηρεσίες τους, οι άνθρωποι ξοδεύουν όλο και περισσότερα χρήματα στις υπηρεσίες παράδοσης φαγητού, αποδεικνύοντας ότι αυτές είναι η νούμερο ένα επιλογή για παραγγελίες γευμάτων και παντοπωλείων.

Σύμφωνα με δεδομένα που παρουσιάστηκαν από το Stocklytics.com, οι άνθρωποι παγκοσμίως έχουν ξοδέψει ένα συγκλονιστικό ποσό των 5.38 τρισεκατομμυρίων δολαρίων σε παράδοση φαγητού και παντοπωλείων από το 2017, και αυτό το ποσό θα διπλασιαστεί σχεδόν μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Η Ετήσια Δαπάνη σε Εφαρμογές Παράδοσης Φαγητού Εκτοξεύθηκε Κατά 415% σε Επτά Χρόνια
Μόνο λίγες βιομηχανίες έχουν δει εκρηκτική ανάπτυξη εν μέσω της πανδημίας COVID-19, όπως η διαδικτυακή παράδοση φαγητού. Αυτό που ξεκίνησε ως ανάγκη κατά τη διάρκεια των περιορισμών, έγινε μια βιομηχανία τρισεκατομμυρίων δολαρίων με δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.
Η πανδημία όχι μόνο επιτάχυνε την υιοθέτηση των εφαρμογών παράδοσης φαγητού, αλλά άλλαξε και τη συμπεριφορά των καταναλωτών, κάνοντας την παράδοση φαγητού μέσω διαδικτύου μια τακτική συνήθεια στη ζωή των ανθρώπων. Το 2024, περίπου τρία δισεκατομμύρια άνθρωποι θα χρησιμοποιούν κινητές εφαρμογές για να παραγγέλνουν γεύματα και παντοπωλεία, τρεις φορές περισσότεροι από το 2017. Αυτή η τεράστια βάση χρηστών έχει ξοδέψει ένα συγκλονιστικό ποσό χρημάτων τα τελευταία οκτώ χρόνια.
Σύμφωνα με έρευνα της Statista, οι καταναλωτές παγκοσμίως έχουν ξοδέψει 5.38 τρισεκατομμύρια δολάρια σε διαδικτυακή παράδοση φαγητού από το 2017, περισσότερο από το ΑΕΠ της Ιαπωνίας ή της Γερμανίας. Σχεδόν το 60% αυτής της αξίας, δηλαδή 3.21 τρισεκατομμύρια δολάρια, ξοδεύτηκαν σε παράδοση παντοπωλείων, ενώ τα υπόλοιπα 2.17 τρισεκατομμύρια δολάρια σε παράδοση γευμάτων. Επιπλέον, τα στατιστικά δείχνουν ότι η ετήσια δαπάνη σε εφαρμογές παράδοσης φαγητού εκτοξεύθηκε κατά 415% σε αυτή την περίοδο, από 240 δισεκατομμύρια δολάρια το 2017 σε 1.23 τρισεκατομμύρια δολάρια φέτος.
Όταν πρόκειται για τη συνολική δαπάνη σε εφαρμογές παράδοσης φαγητού, οι Αμερικανοί ηγούνται της παγκόσμιας κούρσας. Μεταξύ 2017 και 2024, ξόδεψαν περισσότερα από άλλες χώρες, φτάνοντας συνολικά τα 2.06 τρισεκατομμύρια δολάρια σε διαδικτυακές παραγγελίες γευμάτων και παντοπωλείων, σχεδόν μισό τρισεκατομμύριο δολάρια περισσότερα από τους Κινέζους. Η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, αν και μικρότερη, είδε επίσης σημαντική δαπάνη, με τους Βρετανούς να συνεισφέρουν περίπου 240 δισεκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, οι προβλέψεις της Statista δείχνουν ότι και οι τρεις αγορές θα δουν ακόμη μεγαλύτερη δαπάνη τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι άνθρωποι αναμένεται να ξοδέψουν ακόμη 5 τρισεκατομμύρια δολάρια σε εφαρμογές παράδοσης φαγητού μέχρι το 2028, μόλις 6% λιγότερα από τα τελευταία οκτώ χρόνια. Οι Αμερικανοί θα αυξήσουν τη δαπάνη τους κατά 6% σε 2.2 τρισεκατομμύρια δολάρια σε αυτή την περίοδο. Η κινεζική αγορά παράδοσης φαγητού θα δει ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη. Μεταξύ 2025 και 2028, οι Κινέζοι προβλέπεται να ξοδέψουν 1.93 τρισεκατομμύρια δολάρια σε διαδικτυακή παράδοση φαγητού, ή 33% περισσότερα από τα τελευταία οκτώ χρόνια. Η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου θα δει μια πολύ μικρότερη αύξηση του 3% και θα ξοδέψει 246 δισεκατομμύρια δολάρια σε αυτή την περίοδο.
Περισσότερα από 700 Εκατομμύρια Άνθρωποι θα Στρέψουν το Ενδιαφέρον τους στις Εφαρμογές Παράδοσης Φαγητού μέχρι το 2028
Με τους μεγαλύτερους παίκτες της αγοράς όπως οι Uber Eats, Just Eat, Deliveroo και Doordash να βελτιώνουν και να επεκτείνουν τις υπηρεσίες τους και να προσφέρουν ακόμη και μοντέλα συνδρομής και προγράμματα πιστότητας, ο αριθμός των χρηστών στον τομέα της παράδοσης φαγητού θα εκτοξευθεί τα επόμενα χρόνια.
Από το 2017, περίπου 2.1 δισεκατομμύρια άνθρωποι ξεκίνησαν να χρησιμοποιούν εφαρμογές παράδοσης φαγητού, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των χρηστών στην αγορά σε πάνω από τρία δισεκατομμύρια, ή το 37% του παγκόσμιου πληθυσμού. Η Statista αναμένει ότι ακόμη 700 εκατομμύρια καταναλωτές θα στραφούν στις εφαρμογές παράδοσης φαγητού τα επόμενα τέσσερα χρόνια, βοηθώντας τον συνολικό αριθμό των χρηστών στην αγορά να φτάσει τα 3.7 δισεκατομμύρια.
Πηγή: stocklytics.com