Vegan φιλοσοφία

Όπως και να το πεις η εστίαση αλλάζει και οι καταναλωτές, πλέον, κάνουν επιλογές με περισσότερη ηθική συνείδηση. Αυτή, φυσικά, δεν είναι μια νέα τάση για το 2023, αλλά ήδη η πανδημία και η τρέχουσα κρίση κόστους ζωής συνέβαλαν στο πώς σκέφτονται οι καταναλωτές, και στο τι τρώνε και πίνουν. Στην πραγματικότητα, τα άτομα που προσδιορίζονται ως «βίγκαν» έχουν αυξηθεί κατά 600% τα τελευταία τρία χρόνια. Οδηγοί αυτής της τάσης είναι οι Millennials, ο μεγαλύτερος εν ζωή ενήλικος πληθυσμός. Έχουν συνειδητοποιήσει καλύτερα πώς η κατανάλωση κρέατος επηρεάζει το περιβάλλον και πώς αντιμετωπίζονται τα ζώα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας. Προκειμένου να αντιμετωπίσουν αυτήν την αυξανόμενη τάση, οι εστιάτορες πρέπει να αρχίσουν να ενημερώνουν τα μενού τους με καινοτόμες φυτικές επιλογές για τους vegan. Το φυτικό κρέας, τα vegan τυριά και το φυτικό γάλα είναι μερικές από τις πρώτες καινοτομίες, που εισήχθησαν σε αυτόν τον νέο «φυτοφάγο κόσμο».

Βιωσιμότητα στο επίκεντρο

Η βιωσιμότητα μπορεί να γίνει εμφανής με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Από αλυσίδες εστιατορίων γρήγορου φαγητού, που αισθάνονται την πίεση να συμπεριλάβουν επιλογές φυτικής προέλευσης και vegan, μέχρι πολυτελή εστιατόρια, που αναδημιουργούν τις σπεσιαλιτέ τους χρησιμοποιώντας φυτικά συστατικά. Τα εστιατόρια είναι επίσης πιθανό να συνεχίσουν να βλέπουν τους πελάτες να ενδιαφέρονται πραγματικά για την προέλευση των συστατικών τους και να είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για ηθικά και βιώσιμα τρόφιμα. Ως φυσικό επακόλουθο αυτής της νέας αισθητικής και γαστρονομικής εμπειρίας, οι φυτικές πρωτεΐνες θα συνεχίσουν να κερδίζουν δημοτικότητα. Αναμένεται, επίσης, να λανσαριστούν νέα φυτικά προϊόντα κρέατος, αλλά και νέες καινοτομίες, που να περιλαμβάνουν φυτικά θαλασσινά και υποκατάστατα αυγών.

Άρθρο από το τεύχος “ΧΕΙΜΩΝΑΣ 2022-2023” του
CABARE – Cafe Bar Restaurant Magazine,
Περιοδικό για τον επαγγελματία της Καφεστίασης.
Πατήστε εδώ για να το διαβάσετε δωρεάν:
cabare.gr/food-drink-trends/cabare-magazine-winter2022