Πριν από μια δεκαετία, ποιος θα πίστευε ότι θα είμαστε κολλημένοι στις οθόνες υπολογιστών, tablet και smartphones; Και ποιος ήξερε ότι τα τηλέφωνά μας θα μπορούσαν να αναγνωρίσουν τα πρόσωπά μας; Ή ότι, με το πάτημα ενός κουμπιού, τα τρόφιμα θα μπορούσαν να πληρωθούν και να παραδοθούν κατευθείαν στις πόρτες μας;

Προβλέψεις

Μόνο το 2019, είδαμε ήδη το “Instagram effect” στα σχέδια εστιατορίων και τα πρώτα βήματα στην ψηφιακή εποχή με τις πλατφόρμες ηλεκτρονικής παραγγελίας και τις εφαρμογές προγραμμάτων πιστότητας.

Τώρα, η ερώτηση που περιμένει να απαντηθεί είναι … τι θα ακολουθήσει; Παρακάτω, λοιπόν, ακολουθούν μερικές τολμηρές προβλέψεις για το τι πρόκειται να συμβεί στη βιομηχανία της εστίασης το 2020, σύμφωνα με το therail.media.

Πλατφόρμες παραγγελιών.

Ενώ ο κλασικός τρόπος παραγγελίας φαγητού συνεχίζει να υφίσταται, η online παραγγελία φαγητού μέσω πλατφορμών, όπως efood, deliveras κλπ κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος. Τέτοιου είδους πλατφόρμες, φυσικά, κρατούν και μια προμήθεια, που πολλές φορές φτάνει και το 35%.

Κατά τη συζήτηση των δαπανών για εστιατόριο, δύο από τους σημαντικότερους παράγοντες είναι το κόστος εργασίας (συμπεριλαμβανομένης της μισθοδοσίας και των φόρων) και το κόστος των τροφίμων. Σε αυτήν την περίπτωση, το κόστος εργασίας σε fast food εστιατόρια είναι συνήθως το 25% των εξόδων, ενώ σε ένα πιο κλασικό εστιατόριο 30-40%. Αντίστοιχα, το Κόστος τους φαγητού είναι της τάξεως του 28 με 35%των εξόδων.

Επομένως, τίθεται το ερώτημα “πώς τα εστιατόρια κερδίζουν χρήματα από αυτές τις πωλήσεις μέσω πλατφορμών;”. Πολύ απλά, η απάντηση είναι “δεν κερδίζουν”. Το μέσο περιθώριο κέρδους για εστιατόρια είναι κάτω από 30%, κάτι που διαταράσσει την ισορροπία μεταξύ εσόδων και εξόδων.

Σε αυτό το σημείο, φαίνεται ότι το μόνο που επωφελείται από αυτήν την διαδικασία είναι η εκάστοτε πλατφόρμα. Υπάρχουν, λοιπόν, δύο πιθανά σενάρια που θα προκύψουν από αυτό. Πρώτον, οι πλατφόρμες θα αυξήσουν την προμήθειά τους και τα εστιατόρια θα εγκαταλείψουν αυτήν την πρακτική ή, δεύτερον, οι ίδιες οι πλατφόρμες να αρχίζουν να εγκαταλείπονται από τους καταναλωτές και άρα τα εστιατόρια θα εγκαταλείψουν αυτήν την πρακτική.

“Kiosks” Εντός των Καταστημάτων.

Με ένα δυο πατήματα πλήκτρων, γεμίζει το ντεπόζιτο από βενζίνη, η κάρτα του μετρό εκτυπώνεται, τα μετρητά βγαίνουν από το ΑΤΜ. Οι χρήσεις των kiosks είναι ατελείωτες, αλλά έχουν αρχίσει πρόσφατα το δρόμο τους και στην βιομηχανία της εστίασης. Εξάλλου, τα οφέλη τους είναι, πράγματι, πολλά.

Τα kiosks καταλαμβάνουν λιγότερο χώρο από τα παραδοσιακά τερματικά σημείου πώλησης, μειώνουν τον χρόνο που ένας πελάτης περιμένει στη γραμμή, μπορούν να επεξεργάζονται τις παραγγελίες γρηγορότερα, είναι ακούραστοι εργαζόμενοι, που δεν χρειάζεται να πληρώνονται και απευθύνονται, δυνητικά, σε όλες τις ηλικιακές ομάδες.

Τα kiosks είναι ιδιαίτερα σε εξέλιξη σε εστιατόρια ταχείας εξυπηρέτησης. Για αυτά τα εστιατόρια, ένας γενικός κανόνας της βιομηχανίας αναφέρει ότι η μείωση του χρόνου αναμονής του πελάτη κατά μόλις επτά δευτερόλεπτα έχει ως αποτέλεσμα ένα μέσο ποσοστό κέρδους 1%.

Στο κάτω κάτω, η άνοδος αυτής της χρήσης είναι μια άλλη εκδήλωση της συνεχιζόμενης ψηφιοποίησης της βιομηχανίας εστιατορίων. Η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, η μείωση του κόστους εργασίας και η αύξηση της αποτελεσματικότητας είναι αναμφισβήτητα.

Εστιατόρια χωρίς μετρητά.

Το μέλλον των εστιατορίων επιφυλάσσει ένα σύστημα χωρίς μετρητά. Πέρυσι, η Visa πραγματοποίησε το πρόγραμμα “The Visa Cashless Challenge” με βραβεία “έως 500.000 δολάρια σε έως και 50 ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με έδρα τις ΗΠΑ που δεσμεύονται να συμμετάσχουν στην αγορά και στην προσφορά των υπηρεσιών τους 100% χωρίς μετρητά”. Ωστόσο, ακόμη και αν η Visa δεν παραχωρήσει βραβεία , αυτά τα εστιατόρια θα ωφεληθούν σε μεγάλο βαθμό. Σε μια μελέτη, μάλιστα, που διεξήγαγε η Visa, διαπίστωσαν ότι αν οι επιχειρήσεις σε 100 πόλεις μεταπηδήσουν τελείως από μετρητά σε ψηφιακές συναλλαγές, αυτές οι πόλεις θα βιώσουν καθαρά οφέλη ύψους 312 δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως, εξοικονομώντας δισεκατομμύρια ώρες εργασίας.

Ποια είναι τα οφέλη των ηλεκτρονικών πληρωμών;

Σύμφωνα με τους λογιστές του Cornwell Jackson, “Οι συναλλαγές με μετρητά αποτελούν μια μεγάλη πηγή ζημιών όταν δεν παρακολουθούνται τακτικά από μικρές συμφωνίες μετρητών. Τα μετρητά είναι η πιο περιζήτητη μορφή κλοπής, ιδιαίτερα για τους εργαζόμενους που ξαφνικά αντιμετωπίζουν ένα εξωτερικό ζήτημα ή ανησυχία που απαιτεί γρήγορη πληρωμή. ”  Σύμφωνα με την Celia Zhang, Αντιπρόεδρο της Επιχειρηματικής Ανάπτυξης και Επιχειρήσεων του Fuku, “Η μετάβαση από τα μετρητά στις ηλεκτρονικές συναλλαγές απαλλάσσει τους υπαλλήλους μας από τη συλλογή, καταμέτρηση, καταγραφή και κατάθεση συναλλαγών”.

Υπερβολικά διογκωμένες τιμές.

Φανταστείτε να πληρώσετε 10 ευρώ για ένα φλιτζάνι καφέ.

Τώρα που σύντομα κάτι τέτοιο θα γίνει πραγματικότητα. Είναι αναμφισβήτητο ότι ο πληθωρισμός έχει αυξήσει τις τιμές των τροφίμων και τα πάντα στην αγορά. Ο πληθωρισμός των τροφίμων στις Ηνωμένες Πολιτείες, για παράδειγμα, ήταν κατά μέσο όρο 3,42% από το 1914. Το 2013, η τραγική είδηση ​​ότι τα McDonald’s είχαν αποσύρει το αγαπημένο μενού Dollar, το οποίο, στο αποκορύφωμά του, συνέβαλε κάποτε στο 1/7 περίπου των συνολικών πωλήσεων της αλυσίδας, απέδειξε ότι η πώληση ενός burger για $ 1 δεν ήταν πλέον κερδοφόρα.

Εκτός από τον πληθωρισμό, με την έναρξη του τρέχοντος έτους, έχουμε ήδη δει την αύξηση του κατώτατου μισθού σε 18 κράτη (έστω και υποτυπώδους ποσοστού). Με κάθε αύξηση του κατώτατου μισθού,όμως, τα εστιατόρια συνήθως οδηγούνται στο να ξεκινήσουν να απολύουν εργαζομένους ή να αναγκαστούν να αυξήσουν τις τιμές στο μενού τους. Δεδομένου ότι τα εστιατόρια εξακολουθούν να απαιτούν από ανθρώπους να προετοιμάσουν τα πιάτα, οι υπερβολικά διογκωμένες τιμές φαίνεται να γίνονται μονόδρομος.

Ενώ ένας καφές των 10 ευρώ ακούγεται γελοία υπόθεση- και σίγουρα είναι – είναι ένα γεγονός που αργά η γρήγορα θα φτάσει να συμβαίνει.