Στην επιλογή του προορισμού, η γαστρονομία βρίσκεται στο επίκεντρο
Η τουριστική βιομηχανία πολλές φορές χαρακτηρίζεται από διάφορες τάσεις κατά διαστήματα, ενώ πλέον η γαστρονομία φαίνεται να επηρεάζει τον τουρισμό σε μεγάλο βαθμό. Μάλιστα, όταν έρχεται η ώρα της επιλογής του προορισμού η γαστρονομία φαίνεται να βρίσκεται στο επίκεντρο.
Σχεδόν τα 2 τρίτα των Αμερικανών Millenials (60%) παραδέχθηκαν ότι η κουζίνα του προορισμού είναι ο μεγαλύτερος και καθοριστικός παράγοντας όταν επιλέγουν πού να ταξιδέψουν. Το 43% θεωρεί σημαντικές τις όμορφες παραλίες, το 20% για τα ψώνια και το 9% τις ειδικές προσφορές. Η νέα γενιά στις Η.Π.Α. φαίνεται, πλέον, περισσότερο από ποτέ, επικεντρωμένη σε εκδηλώσεις και φεστιβάλ που αφορούν την γαστρονομία για τις διακοπές (65%), σε επίσκεψη αξιοθέατων (49%), και στην εξερεύνηση της υπαίθρου (34%).
Το φαγητό, πλέον, κρίνεται πιο σημαντικό από τους φίλους για τις διακοπές, καθώς το 78% των Millenials παραδέχονται ότι προτιμούν να ασχολούνται με τη γαστρονομία παρά με τους φίλους τους στα ταξίδια. Επίσης, η γαστρονομία που επιλέγουν οι millenials δεν αφορά υψηλή γαστρονομία, αλλά περισσότερο street food. Μάλιστα, το 76% των ταξιδιωτών δηλώνει ότι οι γαστρονομικές εμπειρίες ξεχωρίζουν περισσότερο ανάμεσα στις αναμνήσεις τους από τις διακοπές.
Παρακάτω βρίσκονται οι 7 πιο δημοφιλείς γαστρονομικοί προορισμοί:
Top 7 Foodie Cities |
|