Ένα πράγμα στο οποίο μπορούν να βασιστούν οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές καφέ είναι η αλλαγή.

Ωστόσο, καθοριστικό ρόλο παίζει ο τρόπος με τον οποίο προσαρμόζονται σε αυτές τις απροσδόκητες αλλαγές, που αναμένεται να βοηθήσουν την επιχείρησή τους και να την οδηγήσουν στην επιτυχία με ελάχιστη αναστάτωση. Το σίγουρο είναι ότι σε πολλές περιπτώσεις, οι επιχειρήσεις καφεστίασης έχουν επωφεληθεί εφαρμόζοντάς τες.

Τα πλεονεκτήματα του να ακολουθεί κάποιος τις τάσεις μπορεί να κυμαίνονται από το να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στον κλάδο έως την μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης καφέ. Η παρακολούθηση των τάσεων μπορεί να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες να δημιουργήσουν μια μεγαλύτερη πελατειακή βάση, να ενισχύσουν την παρουσία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να κατανοήσουν καλύτερα τι συμβαίνει στον κλάδο.

Για παράδειγμα, μία έρευνα για τα trends του 2022 αποκάλυψε πως η κατανάλωση του takeaway καφέ συνεχίζει να αυξάνεται, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν την εμπειρία του specialty καφέ και μία κοινωνική σχέση προ-πανδημικής εποχής. Επιπλέον, πάνω από το 50% των καταναλωτών λαμβάνει υπόψη του τη βιώσιμη συσκευασία κατά την επιλογή ενός προϊόντος. Έτσι, οι επαγγελματίες της καφεστίασης μπορούν να βγουν κερδισμένοι από αυτές τις τάσεις παρέχοντας ποιοτικούς καφέδες σε ποτήρια από βιώσιμα υλικά.

Ο ιδρυτής της MTPack Coffee, Mark Zhou εξηγεί πως η παρατήρηση είναι πολύ πιο σημαντική από την εφαρμογή κάθε τάσης που εμφανίζεται. «Παρακολουθήστε την τάση και μετέπειτα δείτε εάν ταιριάζει στους μακροπρόθεσμους στόχους της επιχείρησής σας», επισημαίνει ο Zhou.

  • Πιο ευδιάκριτα, φωτεινότερα σχέδια

Πρόσφατα στατιστικά στοιχεία σχετικά με τις τάσεις στις συσκευασίες δείχνουν ότι οι καταναλωτές αρχίζουν σταδιακά να απομακρύνονται από τα απλά μινιμαλιστικά σχέδια. Τώρα προτιμούν τις συσκευασίες με πιο ζωντανά χρώματαπου ξεχωρίζουν στο ράφι. Οι ψυχολόγοι προτείνουν στους καταναλωτές να αναζητούν τα ζωντανά χρώματα σε περιόδους όπου νιώθουν ότι μπορούν να ρισκάρουν.

Αυτή η τάση μπορεί να πάρει πολλές μορφές, όπως νοσταλγικά σχέδια που ξεκινούν από την εποχή της δεκαετίας του ’60με κιτς και ρετρό εικόνες, γραμματοσειρές και εικονογραφήσεις. Επιπρόσθετα, τα τρισδιάστατα σχέδια (3D) είναι πιθανό να γίνουν ακόμα πιο δημοφιλή. Αυτό αναφέρεται στην χρήση χρώματος και σκιών για τη δημιουργία μιας τεχνητής τρισδιάστατης εμφάνισης που μπορεί να κάνει ένα κύπελλο καφέ να φαίνεται καλλιτεχνικό και φουτουριστικό.

Από την άλλη πλευρά και ο μαξιμαλιστικός σχεδιασμός δείχνει να παρουσιάζει αυξημένη δημοτικότητα. Αυτό το trend αναφέρεται στον συνδυασμό και την επίστρωση φωτεινών και τολμηρών χρωμάτων που θα δημιουργήσει ένα εντυπωσιακό ποτήρι καφέ έχοντας σαν αποτέλεσμα να μείνει η επιχείρηση στην μνήμη του πελάτη κατά τη διάρκεια που θα πίνει τον καφέ του.

«Αντί να εστιάσουμε σε ένα συγκεκριμένο χρώμα, πρέπει να εστιάσουμε στην ποιότητα της παραγωγής. Για παράδειγμα, όταν οι πελάτες ζητούν ροζ χρώμα, το θέλουν να κάνει μπαμ. Αυτό φυσικά, απαιτεί τη χρήση ψηφιακών εκτυπωτών υψηλής ποιότητας και ανάλυσης», προσθέτει ο Mark Zhou.

Πηγή: mtpak.coffee