Η αλλαγή της στάσης του κόσμου απέναντι στη διατροφή, σε παγκόσμιο επίπεδο, και η στροφή του σε πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες επέφερε αλλαγές – όπως είναι αναμενόμενο – και στα εστιατόρια!

Το Fast Food ανεβαίνει κατηγορία

fast_foodΌλο και περισσότερα εστιατόρια στον κόσμο εντάσσουν στο μενού τους πιάτα από “Φαστφουντάδικα”, όπως burger και pizza, με ποιοτικά υλικά και την υπογραφή επώνυμων Σεφ, μετατρέποντας το junk food σε γαστρονομική εμπειρία. Ταυτόχρονα, οι ίδιες οι αλυσίδες Fast Food, δημιουργούν premium πιάτα (με μεγαλύτερο συνήθως κόστος) που ανεβάζουν κατηγορία το Fast Food.

Νέα γενιά αναψυκτικών με φυσικά συστατικά

Οι διατροφικές τάσεις στρέφονται σε έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής με λιγότερη ζάχαρη και συντηρητικά. Τα κλασικά αναψυκτικά αντικαθίστανται από “σπιτικά” αναψυκτικά μικρότερης διάρκειας ζωής, που αποτελούνται από φυσικά συστατικά (φρούτα, λαχανικά κλπ.) και φυσικά γλυκαντικά, όπως στέβια, μέλι και νέκταρ Αγαύης.

Η τεχνολογία αποτελεί σήμα κατατεθέν της νέας γενιάς, παίζοντας πρωταγωνιστικό ρόλο στην καθημερινότητα, γεγονός που δεν μπορούσε να μην αλλάξει και τον τρόπο λειτουργίας των εστιατορίων!

Τα πορτοφόλια έγιναν Smart 

Πλέον σε διάφορα εστιατόρια ανά τον κόσμο ο πελάτης μπορεί να πληρώσει για το γεύμα του μέσω του κινητού του. Όλο και περισσότερες εφαρμογές κινητών έχουν δημιουργηθεί για την υιοθέτηση ενός νέου μοντέλου γρήγορης πληρωμής, που θα εξοικονομήσει χρόνο στο προσωπικό του εστιατορίου αλλά και στον πελάτη.

Η επιστροφή των κρατήσεων

Εδώ και χρόνια τα δημοφιλή εστιατόρια δεν δέχονταν κρατήσεις τραπεζιών, με αποτέλεσμα οι πελάτες να χρειαστεί restaurant-bookingνα περιμένουν έως και μία ώρα μέχρι να αδειάσει κάποιο τραπέζι. Ωστόσο, στη σημερινή εποχή η ταχύτητα είναι το παν και η αναμονή για ένα γεύμα αποτελεί χάσιμο χρόνου, με αποτέλεσμα τα εστιατόρια να ξαναβάλουν σε λειτουργία το καθεστώς των κρατήσεων. Οι κρατήσεις γίνονται πλέον με έναν ακόμη πιο εξελιγμένο τρόπο, καθώς η κράτηση δεν χρειάζεται να γίνει τηλεφωνικά, αφού πολυάριθμες διαδικτυακές υπηρεσίες δίνουν τη δυνατότητα στον πελάτη να κάνει την κράτησή του online, επιλέγοντας μάλιστα – σε κάποιες περιπτώσεις – μέχρι και το τραπέζι που προτιμά.