Η μεγαλύτερη καναδική αλυσίδα fast food αποφάσισε να κερδίσει το κοινό των vegan και vegetarian δημιουργώντας  χορτοφαγικό burger που διεκδικεί τα πρωτεία της νοστιμιάς ακόμα και από το κλασικό burger.

burger

Η A&W Canada είναι μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες fast food στον Καναδά με αποτέλεσμα να είναι σε θέση να ακούσει τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού της, το οποίο τον τελευταίο καιρό ζητούσε επίμονα ένα burger με μεγάλη πρωτεϊνική αξία, αλλά χωρίς κρέας.

Το αποτέλεσμα αυτής της διάδρασης ήταν το Burger Meat, ένα burger,  Californian style, που προστέθηκε στον κατάλογο τον Ιούλιο που πέρασε.

Το συγκεκριμένο πιάτο σημείωσε τεράστια επιτυχία, που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, αφού μόλις μέσα σε λίγες βδομάδες σημείωσε τεράστιους αριθμούς πωλήσεων σε όλη την χώρα. Το χορτοφαγικό burger, φυσικά, θα συνεχίσει να σερβίρεται στα καταστήματα από την 1η Οκτωβρίου, αφού τα αποθέματα, στο μεταξύ, εξαντλήθηκαν.

Το νέο αυτό προϊόν, το χορτοφαγικό burger, εντάσσεται στην στρατηγική της καναδικής εταιρίας  που στοχεύει σε μια στροφή προς την υγιεινή διατροφή, τα προσεγμένα υλικά, και τα χορτοφαγικά μενού.