Το 2017 ήταν μια χρονιά που, πραγματικά, καλωσόρισε πολλές αλλαγές στην αγορά και τη βιομηχανία του φαγητού. Οι καταναλωτές πλέον, διαλέγουν όλο και περισσότερο τα φυσικά φαγητά και τα λιγότερο επεξεργασμένα, έναντι των άλλων (το ψητό από το τηγανιτό), κάτι που δείχνει πολλά για το 2018.

Καθώς, λοιπόν, οι τάσεις για το φαγητό αλλάζουν, αλλάζουν και οι αγορές του fast food.

Παρακάτω παρουσιάζονται, σύμφωνα με το unsafefoods.com, οι 5 τάσεις, που έρχονται να επηρεάσουν το fast food μέσα στο 2018.

Μεταβλητές τιμές που χτυπούν την πόρτα.

Οι μεταβλητές τιμές είναι ένας παράγοντας, που αφορά περισσότερο την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία. Με την πληθώρα των επιχειρήσεων εστίασης, που αναζητά πληροφορίες στην βάση δεδομένων των καταναλωτών (από cookies κλπ), έρχεται και η μεταβλητότητα των τιμών, με τα ειδικά μενού, που προσφέρονται μέσω των εφαρμογών για τα κινητά, τα εκπτωτικά κουπόνια, και τις ταξιδιωτικές προσφορές, που δίνονται μέσα σε ένα ολοκληρωμένο πακέτο διακοπών στους καταναλωτές. Οι αλυσίδες fast food αναμένεται να μπουν και αυτές με τη σειρά τους σε αυτήν την διαδικασία, ακολουθώντας και αυτές αυτό το μοτίβο τιμολόγησης.

Αυτοματοποιημένη εμπειρία.

Η τεχνολογία, χωρίς αμφιβολία, θα μεταμορφώσει ακόμα περισσότερο τον χώρο του φαγητού μέσα στο 2018. Οι καταναλωτές αποζητούν την άνεση, την ηρεμία, την εξατομίκευση και έχουν την ανάγκη για έναν γρήγορο ρυθμό εξυπηρέτησης, κάτι που σίγουρα η τεχνολογία μπορεί να τους προσφέρει. Έτσι, όλο και περισσότερες αλυσίδες fast food υιοθετούν τις διάφορες τεχνολογικές εξελίξεις, και πλέον έχουν τα chat-bots, ή ακόμη και εξυπηρέτηση μέσω της τεχνητής νοημοσύνης με δυνατότητα επικοινωνίας με τον πελάτη. [ δείτε εδώ το πρώτο ρομπότ στον κόσμο που ψήνει burger]

Τα social media (όπως πάντα) θα κυριαρχούν.

Πολλά άτομα μπαίνουν στη διαδικασία να διαφημίσουν στο προφίλ τους, π.χ. στο Instagram,το φαγητό μιας συγκεκριμένης αλυσίδας κλπ. Το ίδιο αναμένεται να κάνουν και τα ίδια τα εστιατόρια, μέσω των δικών τους προφίλ- λογαριασμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και φυσικά μεταξύ των εστιατορίων θα βρίσκονται, πλέον, και πολλές αλυσίδες fast food.

Τα ροφήματα έρχονται στο προσκήνιο.

Δεν είναι μόνο το πρωινό και τα μικρά ενδιάμεσα γεύματα που κερδίζουν του Αμερικανούς, που αποζητούν έντονες γεύσεις, καθώς και στα ροφήματα ψάχνουν ανάλογη εμπειρία. Πολλοί ειδικοί του κλάδου της καφεστίασης αναφέρουν πως οι καταναλωτές αποζητούν όλο και περισσότερο πιο εξωτικές γεύσεις παρά τις ίδιες κλασικές που ήδη προσφέρονται. Τα ροφήματα, τα οποία θα συνδέονται και με τη φύση- ginger, cayenne, lime- αρχίζουν να κυριαρχούν στη ζήτηση.

Επένδυση στη εμπειρία.

Τα εστιατόρια επενδύουν σε ιδέες και εμπειρίες, έτσι ώστε οι καταναλωτές να νιώθουν μια προτροπή, για να μπουν στο αυτοκίνητό τους και να οδηγήσουν προς το εστιατόριο αυτό ξανά. Με τη δημιουργία μιας ιδιαίτερης εμπειρίας για τους πελάτες, η διατήρηση του πελατειακού κοινού γίνεται παιχνιδάκι. Το ίδιο, λοιπόν, θα ακολουθήσουν και οι αλυσίδες fast food, ώστε να μπορούν να ανταγωνιστούν, πέραν των άλλων στοιχείων, τα πιο επίσημα εστιατόρια και σε αυτόν τον τομέα.