Οι ειδικοί λένε ότι το άγχος της καθημερινότητας, η έλλειψη ύπνου όπως και ο αυξημένος όγκος υποχρεώσεων και πληροφοριών είναι κάποια από τα στοιχεία που ενισχύουν την μείωση μνήμης.

Πολύ σημαντικός παράγοντος είναι επίσης οι διατροφικές μας συνήθειες καθώς όλο και περισσότεροι ειδικοί τονίζουν ότι δεν επιδρά μόνο στο σώμα μας αλλά και στο μυαλό μας.

Ας δούμε κάποιες τροφές που μπορούν να δυναμώσουν την μνήμη μας:

  1. Η μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα ενισχύει αυξάνει την ποσότητα του αίματος που φτάνει στον εγκέφαλο καθώς ενισχύει το κυκλοφορικό σύστημα. Επομένως, ο εγκέφαλος μπορεί πιο εύκολα να ανακαλέσει και να εφαρμόσει την γνώσει την οποία ή κατέχει.

  1. Μήλα

Τα μήλα περιέχουν κερσετίνη η οποία έχει αποδειχθεί ότι προστατεύει από το Αλτσχάιμερ.

  1. Μούρα

Τα μούρα βελτιώνουν την μνήμη, τις γνωστικές ικανότητες και την μάθηση

  1. Τα λιπαρά ψάρια

Τα λιπαρά ψάρια όπως η σαρδέλα, ο τόνος, ο σολομός βοηθούν στην βελτίωση της μνήμης όπως επίσης προστατεύουν από νόσους όπως άνοια. Το 10% περίπου το μυαλού είναι λιπώδης ιστός συνεπώς το καλό λίπος είναι απαραίτητο συστατικό για τον εγκέφαλό μας.

  1. Πρωτεΐνη

Την πρωτεΐνη μπορούμε να την βρούμε στους ξηρούς καρπούς, στα αυγά, στο γιαούρτι, στο γάλα, στο τυρί.

  1. Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί βοηθούν στην σωστή λειτουργία του εγκεφάλου καθώς περιέχουν Βιταμίνη Ε.

Θυμάσαι;;;