Οι μεγάλοι παίκτες delivery τροφίμων έχουν κατακτήσει τεράστιο μερίδιο αγοράς με προϊόντα μάρκετινγκ και περίεργες καινοτομίες. Για να αντέξουν στον ανταγωνισμό και να ανταποκριθούν στις συνεχώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών, οι ιδιοκτήτες παράδοσης τροφίμων θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τις τελευταίες τάσεις και τις τεχνολογικές εξελίξεις, σύμφωνα με το rubygarage.org.

Οι εταιρείες παράδοσης τροφίμων δεν περιορίζονται πλέον από το εργατικό δυναμικό. Μπορούν να επιταχύνουν σημαντικά την παράδοση και να μειώσουν το λειτουργικό κόστος χρησιμοποιώντας ρομπότ, drone και ακόμη και αλεξίπτωτο.

[Δείτε εδώ: Πώς θα γίνεται το delivery στο μέλλον;]

Το delivery, ειδικά μετά τις εξελίξεις με την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση κάθε είδους, αναδεικνύεται σε μια must πρακτική. Πέρα από τις παραδοσιακές παραγγελίες μέσω τηλεφώνου, αλλά και τις γνωστές, σε όλους πλέον πλατφόρμες, το delivery φαίνεται να απαιτεί μια αναβάθμιση.

[Δείτε εδώ: Ποιες είναι οι προοπτικές για τις παραγγελίες φαγητού του μέλλοντος;]