του Κωνσταντίνου Καραγκούνη

Σε μια οικονομία που πλήττεται από τα απόβλητα, τη ρύπανση και την εκτεταμένη περιβαλλοντική ζημιά, οι ηθικές προσεγγίσεις στο μαγείρεμα και στα τρόφιμα γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς. Αντιμέτωποι με καταναλωτές με μεγάλη κοινωνική συνείδηση, οι σεφ ανοίγουν τώρα τις κουζίνες τους και είναι ακόμη πιο διαφανείς σχετικά με την προέλευση των προϊόντων τους.

Το νέο μότο είναι: “Μειώστε, ανακυκλώστε, επαναχρησιμοποιήστε”. Οι καταναλωτές πραγματοποιούν πραγματικές αλλαγές στη βιομηχανία, καθώς οι απαιτήσεις για τρόφιμα πιο βιώσιμα, βιολογικά, πιο υγιεινά και ηθικά έχουν τεθεί σε εφαρμογή. Ειδικά στην εποχή της πανδημίας, οι καταναλωτές θέλουν να παραμείνουν σε φόρμα και να είναι υγιείς, για να ξεπεράσουν αυτήν την περίοδο, χωρίς να αρρωστήσουν, και γι’αυτό αποζητούν ποιοτικές τροφές.

Η κοινωνική ευαισθητοποίηση προς μία πιο βιώσιμη φιλοσοφία ζωής, έχει αλλάξει δραστικά τις προτεραιότητες των ανθρώπων, ακόμη και όταν πρόκειται για τα τρόφιμα. Η γνώση προέρχεται κυρίως από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που διαδραματίζουν τεράστιο ρόλο στη διαμόρφωση των απόψεων των ανθρώπων, επηρεάζοντας ακόμη και το χώρο της εστίασης.

Άρθρο από το τελευταίο τεύχος του CABARE – the cafe bar restaurant – Magazine!
Μπορείτε να διαβάσετε εδώ το τεύχος: cabare.gr/food-drink-trends/cabare-magazine-summer-2021