Ο καθένας μιλά για υγιεινά τρόφιμα: Οι χορτοφάγοι, οι pescatarians και οι flexitarians αυξάνονται. Ο αριθμός των βίγκαν στην Ευρώπη έχει διπλασιαστεί περισσότερο τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Εν ολίγοις, οι επισκέπτες θα ήθελαν πιο υγιεινά, περισσότερο εξατομικευμένα και πιο βιώσιμα τρόφιμα στο τραπέζι. Είναι καιρός η βιομηχανία φιλοξενίας να ανταποκριθεί και να ρίξει μια κριτική ματιά στο μενού.

«Όλο και περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να τρώνε υγιεινά, ειδικά σε περιόδους πανδημίας», λέει ο Μάριος Σαββάτης, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων ΝΑ Ευρώπης της Rational. Και είναι πεπεισμένος ότι αυτό δεν θα αλλάξει τόσο γρήγορα. Όπου κι αν κοιτάξετε, εμφανίζονται τρεις τρέχουσες τάσεις τροφίμων που γενικά θεωρούνται εξαιρετικά υγιείς: προϊόντα χωρίς γλουτένη, φυτικά και με υποκατάστατα κρέατος. Αλλά είναι αυτό αλήθεια; Ή είναι απλώς ένας μύθος; Ο Μ. Σαββάτης λέει: «Εξετάσαμε αυτές τις ερωτήσεις και αποκτήσαμε εξαιρετικά ενδιαφέρουσες πληροφορίες.» Η Rational έχει συνοψίσει όλες τις σχετικές λεπτομέρειες στον ιστότοπο getready2021.com.

Αλλά ο Μ. Σαββάτης και οι συνάδελφοί του όχι μόνο ασχολήθηκαν με την υγιεινή διατροφή στη θεωρία, αλλά και στην πράξη, και έχουν αναπτύξει ιδέες για το πώς να την αντιμετωπίσουν στη βιομηχανία φιλοξενίας. Υπάρχουν διαφορετικές απαιτήσεις μεταξύ των επισκεπτών. Για παράδειγμα, η γενιά των baby boomers αντιλαμβάνεται το υγιεινό φαγητό με την έννοια μικρότερων μερίδων, ακολουθούν οι Generation X που προτιμούν superfoods σε smoothies, σαλάτες και μπολ, οι millenials με λιγότερο προεπεξεργασμένα τρόφιμα και η Generation Z προτιμά χορτοφαγικά και vegan τρόφιμα. Αυτό απαιτεί τεράστια ευελιξία, την οποία η Rational μπορεί να επιδείξει με τα δύο συστήματα μαγειρέματος iCombi Pro και iVario. Μπορούν να παρασκευαστούν διαφορετικά πιάτα ταυτόχρονα, και νέες συνταγές και, έτσι, οι νέες διαδικασίες μαγειρέματος μπορούν να ενσωματωθούν γρήγορα. Περισσότερες λεπτομέρειες υπάρχουν στο getready2021.com και οι πληροφορίες διατίθενται δωρεάν στον κλάδο της φιλοξενίας.

Το θέμα «Υγιεινή διατροφή» είναι το δεύτερο μέρος μιας ενημερωτικής εκστρατείας ευρείας βάσης από τη Rational, η οποία έχει σχεδιαστεί για να παρέχει έμπνευση, υποστήριξη και συγκεκριμένη καθοδήγηση στη βιομηχανία της φιλοξενίας. «Εκτός από το πρωινό, το οποίο συζητήσαμε λεπτομερώς στο πρώτο μέρος, θα ακολουθήσουν και άλλα ενδιαφέροντα θέματα», λέει ο Μάριος Σαββάτης. Επομένως, αξίζει πάντα να ελέγξετε το getready2021.com για να δείτε ποιο νέο περιεχόμενο είναι διαθέσιμο εκεί.