Site icon Περιοδικό CABARE – Cafe Bar Restaurant Magazine

Τα πιο συχνά λάθη εστιατορίων, cafe και bar!

mistakesΣύμφωνα με το Πανεπιστήμιο Cornell και την Εθνική Ένωση Εστιατορίων των ΗΠΑ, το 60% των εστιατορίων αποτυγχάνουν μέσα στα τρία πρώτα έτη λειτουργίας. Μετά από πέντε χρόνια, ο αριθμός ενδέχεται να αυξηθεί στο 75%.

Οι παρακάτω είναι οι κυριότεροι λόγοι για τους οποίους αποτυγχάνουν οι επιχειρήσεις Horeca.

1) Καμία διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό

Καλό φαγητό, φιλοξενία και εξυπηρέτηση δεν είναι το μοναδικό στοιχείο που μπορείτε να προσφέρετε προς πώληση. Το μήνυμα ότι το προίόν σας είναι το καλύτερο, ακούγεται ακριβώς όπως και το μήνυμα όλων των ανταγωνιστών σας. Θα πρέπει να βρείτε ένα μοναδικό στοιχείο που θα σας διαφοροποιήσει.

2) Υπερβολικά μεγάλο μενού στα εστιατόρια

Τα μεγάλα μενού δημιουργούν αρκετά προβλήματα στη λειτουργία του εστιατορίου. Στα μεγάλα μενού δεν υπάρχει σημείο εστίασης. Αν προσπαθήσετε να προσφέρετε όλα όσα αρέσουν στους πελάτες σας, δεν τους δίνετε περισσότερες επιλογές και λόγους για να ξανάρθουν, τους μπερδεύετε.

Τα μεγάλα μενού θέλουν περισσότερο χρόνο επιλογής. Όσο περισσότερες επιλογές έχετε στο μενού σας, τόσο περισσότερος είναι ο χρόνος που χρειάζεται κάθε τραπέζι για να λάβει γνώση αυτού του μενού και τόσο περισσότερο τους χρειάζεται για να παραγγείλουν.

Τα μεγάλα μενού απαιτούν περισσότερα υλικά. Όσο περισσότερα πιάτα υπάρχουν στο μενού σας, τόσο περισσότερα συστατικά θα πρέπει να αγοράζετε για να φτιάχνετε αυτά τα πιάτα και τόσο περισσότερα θα μένουν στα ράφια σας.

Τα μεγάλα μενού απαιτούν περισσότερο εξοπλισμό και προσωπικό για να παραχθούν. Όσο περισσότερα πιάτα έχετε στο μενού σας, τόσο μικρότερη είναι η ευχέρεια του προσωπικού σας να ετοιμάζει περισσότερες παραγγελίες ταυτόχρονα.

Μεγάλα μενού σημαίνει περισσότερος χρόνος για τα δελτία των παραγγελιών.Όταν έχετε υπερβολικά πολλά διαφορετικά πιάτα που μαγειρεύονται και λιγότερες πολλαπλές παραγγελίες στα ίδια τηγάνια, σημαίνει περισσότερος χρόνος για να ετοιμαστεί ό,τι έχει παραγγελθεί.

3) Έλλειψη οργάνωσης

Πρέπει να ξέρετε:

4) Κακή στρατηγική τιμολόγησης

Η κυρίαρχη μέθοδος για την τιμολόγηση στη βιομηχανία εστίασης και φιλοξενίας είναι η χρήση ενός ποσοστού κόστους από τον προϋπολογισμό για τη διαμόρφωση τιμών που θα παραγάγουν αυτό το ποσοστό όταν υπολογιστεί η πώληση όλων των διαφορετικών πιάτων σας.

Η προσαρμογή αυτών των τιμών στις τιμές της αγοράς παράγει ένα μικτό κέρδος, το οποίο θα καλύψει τα λειτουργικά σας έξοδα, το κόστος του προϊόντος σας και το κέρδος που έχετε αποφασίσει εσείς να έχετε για να αξίζει το χρόνο σας το όλο εγχείρημα. Η τιμολόγηση με βάση το μικτό κέρδος είναι η μόνη μέθοδος που λαμβάνει υπόψη όλα τα κόστη λειτουργικότητας μιας επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένου του κέρδους.

5) Ελλιπές Μάρκετινγκ

Αυτή μπορεί να είναι η μεγαλύτερη καταστροφή μιας επιχείρησης από όλες τις άλλες. Το μάρκετινγκ είναι το 1/3 της επιτυχίας ή της αποτυχίας. Αξιοποιήστε την ψηφιακή τεχνολογία.

6) Κακές ικανότητες διαπραγμάτευσης

Κανονικά, η διαφορά ανάμεσα σε μία εταιρία πώλησης που σας δίνει μία καλή τιμή αγοράς και εκείνη που σας εκμεταλλεύεται, είναι η δική σας γνώση για τα αγαθά που αγοράζετε και το τι πληρώνουν οι άλλοι για αυτά.

Δύο πράγματα είναι δεδομένα στη διαπραγμάτευση μιας αγοράς:

Πηγή: Supply.gr, o 1ος Online Οδηγός Προμηθευτών για την αγορά της Μαζικής Εστίασης και της Φιλοξενίας.

Exit mobile version