Τι είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου (content marketing);
Το μάρκετινγκ περιεχομένου, content marketing, είναι ένας κλάδος του μάρκετινγκ που περιλαμβάνει τη δημιουργία και δημοσίευση διαδικτυακού περιεχομένου, όπως βίντεο, εικόνες, ιστολόγια, podcast και άλλες μορφές ψηφιακών μέσων, που προωθεί έμμεσα μια επωνυμία και διεγείρει το ενδιαφέρον για τα προϊόντα της.
Στην περίπτωση εστιατορίου ή επιχείρησης φιλοξενίας, ο ιδιοκτήτης μπορεί να αποφασίσει να δημιουργήσει περιεχόμενο που οδηγεί τους ανθρώπους στον ιστότοπό του ή στον λογαριασμό κοινωνικών μέσων για να παρουσιάσει την επιλογή του φαγητού, με την ελπίδα να δημιουργήσει έναν κερδοφόρο πελάτη.
Το περιεχόμενο πρέπει να στοχεύει στον ιδανικό πελάτη σας, προκειμένου να δημιουργηθεί μια ολοκληρωμένη σύνδεση με ήδη υπάρχοντες αλλά και με πιθανούς νέους πελάτες.
Για να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη στρατηγική περιεχομένου, το μέσο είναι το βασικότερο κριτήριο που πρέπει να ληφθεί υπόψη και να μελετηθεί σωστά.
Μερικοί εστιάτορες επικεντρώνονται στην προβολή του περιεχομένου των μαγειρικών δεξιοτήτων τους μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ άλλοι ενδέχεται να αποφασίσουν να δημιουργήσουν μια ενότητα blog για τον ιστότοπό τους για να τοποθετηθούν με οδηγούς και άρθρα.
Έρευνες έχουν δείξει ότι ένα ισορροπημένο μείγμα των δύο παραπάνω είναι ικανό να αποφέρει τις υψηλότερες αποδόσεις, καθώς κάθε μια από τις πρακτικές αυτές μπορεί να καθοδηγεί τον δυνητικό πελάτη προς την άλλη. Φυσικά, σε κάθε περίπτωση, ανεξάρτητα από το μέσο, η στρατηγική πρέπει να είναι μεθοδική και συνεπής.
Τα εστιατόρια και η ευρύτερη βιομηχανία φιλοξενίας ήταν από τους κλάδους που άργησαν πολύ να κάνουν το άλμα στο μάρκετινγκ περιεχομένου. Ωστόσο τώρα περισσότερο από ποτέ, κρίνεται επιτακτική ανάγκη να το υιοθετήσουν, καθώς θα αποκομίσουν μεγάλα κέρδη σταδιακά.