Το πλάνο Marketing που κάθε εστιατόριο μεσαίας κατηγορίας θα έπρεπε να έχει!
Ένα καλό πλάνο μάρκετινγκ για ένα εστιατόριο μεσαίας κατηγορίας πρέπει να είναι ρεαλιστικό, στοχευμένο και ευέλικτο.
Ακολουθεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο με 4 βασικά βήματα:
1. Online Παρουσία & Κρατήσεις
-
Αναβάθμιση ιστοσελίδας (mobile friendly, εύκολη διαδικασίας κράτησης, φωτογραφίες εσωτερικών & εξωτερικών χώρων).
- Ενεργό Google Business Profile με φωτογραφίες, προσφορές, κριτικές [είναι σημαντικό κάποιος να αναλαμβάνει να απαντάει άμεσα στα reviews].
2. Social Media Marketing
-
Instagram & Facebook: προώθηση με φωτογραφίες cocktail, πιάτων ή εκδηλώσεων που γίνονται στο εστιατόριο, stories από πελάτες.
-
TikTok (αν ταιριάζει στο κοινό): σύντομα βίντεο για events που γίνονται στο εστιατόριο ή προετοιμασία πιάτων & ποτών.
-
Στοχευμένες διαφημίσεις σε Google & Meta με γεωγραφική στόχευση στην ευρύτερη περιοχή.
3. Συνεργασίες & Τοπική Αγορά
-
Συνεργασίες με τοπικές επιχειρήσεις (π.χ. οινοποιεία, ζαχαροπλαστεία).
- Συνεργασία με influencers για αυθεντικό περιεχόμενο.
4. Διαχείριση Φήμης
-
Άμεση απάντηση σε όλα τα reviews (TripAdvisor, Google).
-
Ενθάρρυνση πελατών να αφήνουν κριτικές.