Όλα ξεκινάνε από μία πάρα πολύ σημαντική φράση «δίνω λόγο στους χρήστες να με ακολουθήσουν».

Η κάθε σελίδα που ακολουθούμε κάτι μας προσφέρει είτε κάποιο ενδιαφέρον προϊόν, είτε κάποια γνώση, είτε συμβάλει στην διάθεσή μας.

Συνεπώς:

  1. Γίνετε συγκεκριμένοι με το τι θέλετε να προσφέρετε και αποκτήστε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
  2. Δημιουργήστε προσωπικό hashtag #. Το δικό σας hashtag μετέπειτα, μπορούν να το χρησιμοποιήσουν και οι άλλοι χρήστες το οποίο θα οδηγεί στην σελίδα σας κάνοντας έξτρα διαφήμιση σε εσάς
  3. Δημιουργήστε εύχρηστο προφίλ. Βάλτε λίγες πληροφορίες για αυτό που «πουλάτε» και οπωσδήποτε ευδιάκριτα τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Κανείς δεν θέλει να ταλαιπωρηθεί για να σας βρει. Η Online αγορά απαιτεί και ευκολία καθώς γίνεται απομακρυσμένα.

Φωτογραφίες:

  1. Καλός φωτισμός! Χρειάζεστε οπωσδήποτε καλό φωτισμό. Ο φυσικός φωτισμός είναι πάντα καλύτερος καθώς βοηθάει τον χρήστη να καταλάβει καλύτερα αυτό που θέλετε να του «δώσετε»
  2. Φίλτρα. Όσο πιο φυσικά τόσο το καλύτερο! Όμως αν το προιόν σας παραπέμπει πχ σε vintage διάθεση τότε ένα φίλτρο μπορεί σίγουρα να σας βοηθήσει. Υπάρχουν πάρα πολλά φίλτρα αλλά προσοχή στο να μην υπάρχει απόκλιση με το προιόν.
  3. Να έχετε ένα ενεργό προφίλ. Οι ειδικοί προτείνουν μέχρι 2 φωτογραφίες την μέρα.
  4. Να βάζετε κι άλλα hashtag, εκτός από το δικό σας, που απευθύνονται σε μία μερίδα ανθρώπων που σας αφορούν και hashtag που συμβαδίζουν με την εποχή
  5. Να διαφημίζετε και εσείς τους πελάτες σας (αφού βέβαια σας έχουν δώσει πρώτα την έγκρισή τους). Έτσι, τους δείχνετε ότι τους εκτιμάτε
  6. Αναρτήστε βίντεο «on the job». Σε όλους μας, αρέσει να κοιτάμε απ’ την
    “κλειδαρότρυπα” εν ώρα εργασίας
  7. Φτιάξτε διαγωνισμούς με δώρα! Ειδικά οι διαγωνισμοί του Instagram είναι ότι καλύτερο για τους χρήστες αφού είναι και τελείως δωρεάν

Δικτύωση:

  1. Προσπαθήστε να απαντάτε άμεσα στα μηνύματα που σας στέλνουν όπως και στα σχόλια που σας κάνουν
  2. Προσπαθήστε να βάζετε ερωτήσεις ή φράσεις στις δημοσιεύσεις σας που θα δημιουργούν σχολιασμό
  3. Τέλος, είναι πάρα πολύ σημαντικό να αφουγκραζόμαστε πάντα το κοινό μας και τις ανάγκες του!

1η δημοσίευση: 13 Μαΐου, 2020