Πως τα αρώματα επηρεάζουν τη ψυχολογία των πελατών ενός εστιατορίου
CABARE magazine
23 Νοεμβρίου, 2017
Πως τα αρώματα επηρεάζουν τη ψυχολογία των πελατών ενός εστιατορίου2017-11-21T17:08:46+02:00
DESIGN
Σύμφωνα με το infographic, τα αρώματα του εστιατορίου επηρεάζουν τη ψυχολογία των πελατών.
Αναλυτικότερα, τα αρώματα που δημιουργούν θετικά συναισθήματα στους πελάτες είναι:
λεβάντα: δημιουργεί την αίσθηση χαλάρωσης
χαμομήλι: ανακουφίζει από την κατάθλιψη
πούδρα: δημιουργεί την αίσθηση ασφάλειας και νοσταλγίας
κίτρο: δημιουργεί την αίσθηση φρεσκάδας και επαγρύπνησης
αγγούρι: δημιουργεί την αίσθηση ότι ο χώρος είναι μεγαλύτερος
μέντα: δημιουργεί την αίσθηση επαγρύπνησης
ψημένο ψωμί: δημιουργεί την αίσθηση σπιτικής ζεστασιάς και άνεσης
βανίλια: μειώνει το άγχος και το στρες
Αντίθετα, τα αρώματα που δημιουργούν αρνητικά συναισθήματα στους πελάτες είναι:
καπνός μπάρμπεκιου: δημιουργεί την αίσθηση ότι ο χώρος είναι μικρότερος
πηγή: www.industville.co.uk