Σε αντίθεση με τα ζευγάρια, που δίνουν μεγάλη σημασία στην ατμόσφαιρα ή με τις παρέες φίλων, που προτιμούν μαγαζιά με νέο κόσμο και οικονομικές επιλογές, οι οικογένειες δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα στο μενού αλλά και στη διασκέδαση/απασχόληση των παιδιών τους.

Εάν θέλετε να προσελκύσετε αυτό το κοινό, θα πρέπει να λάβετε υπόψη τα παρακάτω:

 

Απλές, υγιεινές και ευχάριστες στο μάτι επιλογές στο μενού

Όταν μιλάμε για απλοποίηση στο μενού δεν εννοούμε μόνο απλά -αγαπητά στα παιδιά- πιατα, όπως κοτομπουκιές και ατομικές πίτσες, αλλά και μια πιο απλή διαδικασία παραγγελίας, για τους γονείς και τα παιδιά. Ένα παράδειγμα είναι η “παραγγελία σε 3 βήματα”: Επιλογή βασικής πρωτεΐνης (κοτόπουλο, σολωμός κλπ), στη συνέχεια Επιλογή συνοδευτικού (ρύζι, πατάτες τηγανιτές, πουρές, σαλάτα, ψητά λαχανικά κλπ.) και τέλος Επιλογή αναψυκτικού-ποτού.

Στο συνοδευτικό καλό θα ήταν να δίνεται η δυνατότητα στο πελάτη να επιλέξει δύο συνοδευτικά (ένα αμυλούχο και ένα με λαχανικά), καθώς οι γονείς θα εκτιμήσουν τα πιο υγιεινά στοιχεία στο πιάτο των παιδιών τους, ενώ απο την άλλη στα παιδιά αρέσει ένα πολύχρωμο πιάτο. Αλλά και οι γονείς -ειδικά οι νέοι γονείς, που προσέχουν τη διατροφή τους, αλλά και τη σιλουέτα τους- ακόμη και όταν βγαίνουν έξω για φαγητό, προτιμούν πιάτα ελαφριά και υγιεινά.

Όπως έχουμε ξαναπεί, τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν την τιμητική τους στις γαστρονομικές τάσεις του 2017. Τα εστιατόρια δεν μπορούν πάρα να τα ενταξούν σε όλα τους τα γεύματα, με κύριο το brunch, το πλέον αγαπημένο πρωινο-μεσημεριανό, που ξετρελένει μικρούς και μεγάλους και συνιστά ιδανική κυριακάτικη έξοδος για τις οικογένειες.

Ευχάριστες ασχολίες για τα παιδιά και άνεση

Σήμερα είναι πολύ πιο εύκολο για τα καταστήματα να απασχολήσουν τους μικρούς τους θαμώνες, καθώς δεν χρειάζεται να έχουν παιχνίδια στο χώρο, αφού το δωρεάν WiFi αρκεί, για να παίξουν με το κινητό των γονιών τους.

Μπορεί οι εστιατορικές τάσεις να υποδεικνύουν πελάτες βιαστικούς, που θέλουν απλώς να τσιμπήσουν κάτι μέσα στη μέρα τους, οι οικογένειες αντιθέτως βγαίνουν για φαγητό, για να περάσουν ποιοτικό χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι τα καθίσματα πρέπει να είναι άνετα και ο χώρος δεν πρέπει να είναι στριμωγμένος γεμάτος τραπέζια. Οι γονείς δεν θέλουν ένα ταχυφαγείο, αλλά ένα χώρο στον οποίο θα περάσουν καλά αυτοί και τα παιδιά τους. Η χαλαρή μουσική, η φιλική ατμόσφαιρα και η άνεση είναι βασικά, για να αισθανθεί η οικογένεια σαν στο σπίτι της.

Κλείνοντας, αξίζει να πούμε ότι καλό είναι ένα καταστήμα να προσπαθήσει να προσελκύσει νεαρές οικογένειες, καθώς πρόκειται για ένα κοινό αρκετά πιστό, που σταθερά θα επιλέγει να πηγαίνει στο ίδιο μαγαζί, εάν φυσικά καλύπτονται οι ανάγκες του, και δύσκολα θα πειραματιστεί με άλλα μαγαζιά, εάν έχει βρει αυτό που ψάχνει.