Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (Ε.Ε.Σ.Ε.Ε.), μέλος του International Food & Beverage Association (IFBA), σε συνεργασία με την PALLADIAN CONFERENCES, διοργανώνει τo πανελλήνιο συνέδριο με τίτλο «F&B MANAGEMENT CONFERENCE 2016». Στόχος του συνεδρίου είναι να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για ένα ετήσιο θεσμό συνάντησης, διαλόγου, ενημέρωσης και ανάλυσης θεμάτων που απασχολούν τους επαγγελματίες του χώρου. Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Sofitel Athens Airport στις 19 Μαρτίου 2016. Την επιμέλεια του συνεδρίου και τον συντονισμό των θεματικών ενοτήτων συζητήσεων θα έχει ο δημοσιογράφος Νεκτάριος Νώτης.

Το συνέδριο έχει ως στόχο να βάλει στο μικροσκόπιο τα φλέγοντα θέματα που αφορούν την αναβάθμιση του επισιτιστικού κλάδου, και την ευθυγράμμιση του με τις σύγχρονες απαιτήσεις της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς.

fnb_1100x200

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Η θεματολογία του συνεδρίου θα βασιστεί στους εξής τομείς:

I F&B MANAGER, ΖΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΚΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ

• Φλέγοντα ζητήματα στην Ελλάδα της κρίσης.

• Βιωσιμότητα και κερδοφορία των επισιτιστικών επιχειρήσεων.

• Τμήμα F&B: η «αχίλλειος πτέρνα» του ξενοδοχείου.

• Επαναπροσδιορισμός απόδοσης με στόχο την αύξηση των F&B εσόδων σε ένα ξενοδοχείο.

ΙΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΜΟΧΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

• Επενδύοντας στην επαγγελματική εκπαίδευση και επιμόρφωση των νέων.

• Γιατί θα χρειαστούν νέες ικανότητες σε κάθε οργανισμό;

• Εξειδίκευση σε επιστημονικά πεδία αιχμής.

• Ανάπτυξη συνεργιών μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

• Σύνδεση με την αγορά εργασίας.

• Εστιάζοντας στην ικανοποίηση και αφοσίωση των πελατών σε χώρους μαζικής εστίασης.

• Εκσυγχρονισμός μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων.

• Αξιοποίηση κοινοτικών πόρων και χρηματοδοτικών επιχορηγήσεων.

• Άξονες ανάπτυξης και νέες δράσεις του ΕΣΠΑ.

ΙΙΙ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ

• Τεχνολογικές εξελίξεις και βέλτιστες πρακτικές.

• Εφοδιαστική αλυσίδα.

• Πως οι καινοτομίες συσκευασίας και ψηφιακές αγορές θα φέρουν νέα δεδομένα στο προσκήνιο.

• Πως διαμορφώνεται το μέλλον;

• Τάσεις όπως: «Greener food», «Mental well-being», «Safer – faster food», «Locavorism: Enjoying local, traditional fare».

• Πως θα αναδείξουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των τοπικών στοιχείων, προϊόντων, ιδιαιτεροτή- των, πολιτιστικού πλούτου, παραδόσεων, εκδηλώσεων;

• Γιατί έχει γίνει τόσο σημαντικό για τους επισκέπτες των ξενοδοχείων και τους ταξιδιώτες; Τι σημαίνει αυτό για την επιχείρησή σας.

ΙV ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

• Ένακτη στρατηγική και χάραξη ενιαίας πολιτικής από όλους τους εμπλεκόμενους στον κλάδο.

• Ευθυγραμμισμένες ιδέες και παρακολούθηση σε παγκόσμια δρώμενα και διεθνείς τάσεις.

• Στρατηγική διαφοροποίησης και μάρκετινγκ του κλάδου.

• Ζωτικά σημεία ανάπτυξης.

• Προκλήσεις του μέλλοντος και πως θα αντιμετωπιστούν.

• Αξιοποίηση μέσων επικοινωνίας και στοχευόμενες δράσεις.

• F&B κινητήρια δύναμη διαφοροποίησης και αλλαγής.

Περισσότερες Πληροφορίες εδώ: www.fbma.gr