insider.gr*

McDonalds, Goody’s, Arby’s, Wendy’s, Burger King και πολλά άλλα λογότυπα ταχυφαγείων έχουν κάτι κοινό: κόκκινο χρώμα. Η σύμπτωση μάλιστα δεν είναι τυχαία με το λόγο να μας ταξιδεύει χιλιάδες χρόνια πίσω.

Το χρώμα είναι μια από τις συνήθεις τακτικές που χρησιμοποιούν διάφορες εταιρείες για να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τους.

Παρότι ο μέσος άνθρωπος έχει τεκμηριωθεί ότι μπορεί να δει περί τα δέκα εκατομμύρια χρώματα, το κόκκινο είναι ένα από αυτά που ακόμα και οι αρχαίοι πρόγονοί μας κατάλαβαν την ιδιαιτερότητά του και αποφάσισαν να το ονοματίσουν.

Πολύ πριν το αλφάβητο και την γραφή οι πρώιμες ανθρώπινες γλώσσες επικοινωνίας ήταν εντυπωσιακά άχρωμες, υπήρχαν μόνο λέξεις που περιέγραψαν το άσπρο το μαύρο και το κόκκινο. Το μπλε για παράδειγμα δεν εμφανίστηκε παρά χιλιάδες χρόνια αργότερα το 200 π.Χ.

Το γεγονός από μόνο του καταδεικνύει πως η ανθρώπινη φύση έχει μια βαθύτερη σύνδεση με το κόκκινο από οποιοδήποτε άλλο χρώμα του φάσματος και πράγματι αντιδρά σε αυτό με τρόπο πλεονεκτικό για τις αλυσίδες fast food και όσους άλλους το χρησιμοποιούν.

[Δείτε ακόμη: Γιατί το logo των Μc Donald’s είναι κόκκινο και κίτρινο;]

Στην αρχή οι ερευνητές είχαν διαπιστώσει ότι το κόκκινο μπορεί να προκαλέσει μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης. Πέρα από αυτό βέβαια έχει και την ικανότητα να ανοίγει την όρεξη μας. Αν λοιπόν ληφθούν υπόψη αυτά τα δύο μαζί, τότε έχετε την τέλεια συνταγή για να προσελκύσετε τους πεινασμένους πελάτες που αναζητούν γρήγορα φαγητό.

Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο: insider.gr