Το να διευθύνει κανείς ένα μπαρ μπορεί να είναι πολύ ενδιαφέρον και – γιατί όχι – και πολύ επικερδές, ωστόσο  δεν παύει να είναι και πολύ αγχωτικό. Είναι σημαντικό να αποφεύγονται λάθος κινήσεις και επιλογές που κοστίζουν. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι το 60% των νέων εστιατορίων και μπαρ κλείνουν μέσα στον πρώτο χρόνο λειτουργίας.

Ποια είναι, λοιπόν, τα 3 πιο συχνά λάθη;

  1. Κακή τοποθεσία

Όσο τέλειο κι αν είναι το design του μπαρ σας και όσο κι αν το μενού σας είναι γεμάτο από ιδιαίτερα κοκτέιλ, αν το μπαρ βρίσκεται σε απομακρυσμένη περιοχή και χωρίς ιδιαίτερα εύκολη πρόσβαση, τότε μάλλον δεν θα σας επιλέξουν πολλοί πελάτες.

Το μπαρ σας θέλετε να φαίνεται, ιδανικά να είναι σε γωνία, σε πολυσύχναστη περιοχή, ακόμα καλύτερα σε πεζόδρομο, αλλά και να βρίσκεται κοντά σε μέσα μεταφοράς, αλλά και επιλογές για πάρκινγκ. Μπορεί μία τέτοια περιοχή να είναι πιο κοστοβόρα, αλλά θα δείτε τη διαφορά στα κέρδη σας. Μία καλή επιλογή και οι ανερχόμενες περιοχές που τα νοίκια δεν είναι ακόμα στα ύψη, αλλά οι πελάτες ψάχνουν νέα στέκια.

  1. Δεν κάνετε αρκετή προώθηση και διαφήμιση

Ναι, η καλύτερη διαφήμιση είναι από στόμα σε στόμα, αλλά ένα νέο μπαρ δεν έχει ακόμα φανατικούς πελάτες που φέρνουν φίλους, προτείνουν το μαγαζί κλπ. Χρειάζεται ο manager να βάλει και  λίγο το χέρι του για να προμοτάρει την επιχείρηση.

Για να προωθήσετε το μαγαζί σας σκεφτείτε πολλές εναλλακτικές. Επισκεφτείτε επαγγελματικά events, βάλτε διαφημίσεις στις γύρω περιοχές, εκμεταλλευτείτε τα social media, κάντε διαγωνισμού και θεματικές βραδιές. Θέλετε να τραβήξετε το ενδιαφέρον και να δημιουργηθεί συζήτηση γύρω από το μαγαζί σας.

  1. Λάθος υπάλληλοι

Οι λάθος ή κακοί υπάλληλοι μπορούν να σας στοιχίσουν πολλά. Από την αγένεια που διώχνει τους πελάτες, μέχρι υπαλλήλους που κλέβουν μπουκάλια, τα αντικαθιστούν με νοθευμένα ή βάζουν χέρι ακόμα και στο ταμείο, όλοι είναι κίνδυνοι που μπορεί να αντιμετωπίσουν όλοι οι bar managers.

Κάντε, λοιπόν, πολλές συνεντεύξεις πριν καταλήξετε στους συνεργάτες σας, ζητήστε συστάσεις από προηγούμενους εργοδότες ή εμπιστευτείτε  ήδη γνωστούς σας επαγγελματίες. Επίσης, εντάξετε τα POS στην επιχείρησή σας για να έχετε και τον πλήρη έλεγχο των πληρωμών.