Με τα social media να γίνονται τόσο σημαντικά στην καθημερινή ζωή των καταναλωτών, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για τις επιχειρήσεις τις εστίασης να προσελκύσουν την προσοχή των δυνητικών επισκεπτών.

Το scrolling στις πλατφόρμες των κοινωνικών μέσων δικτύωσης έχει γίνει καθημερινά για τους περισσότερους ανθρώπους, ανεξάρτητα από το πού είναι ή τι κάνουν, μια απαραίτητη ασχολία. Σίγουρα δεν πρόκειται όλο το περιεχόμενο να τους απασχολήσει, αλλά το περιεχόμενο που σχετίζεται με ταξίδια και φαγητό, πιθανότατα θα κεντρίσει το ενδιαφέρον τους, επειδή ενεργοποιεί τη φαντασία τους. Επομένως, μια επιχείρηση εστίασης θα πρέπει να χρησιμοποιεί δημιουργικά το περιεχόμενό του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς κάτι τέτοιο μπορεί να προσελκύσει περισσότερους θεατές, εμπνέοντας τους να επισκεφθούν την αντίστοιχη επιχείρηση.

Τα κοινωνικά μέσα προσφέρουν επίσης στην επιχείρησή σας μια σειρά επιλογών κατά τη διανομή του περιεχομένου σας, πράγμα που σημαίνει ότι η στρατηγική και οι χρήσεις στόχευσης γίνονται εξαιρετικά πολύτιμες. Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικές βασικές τάσεις των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, σύμφωνα με το siteminder.com, και να δούμε τι μπορεί να κάνει το εστιατόριό σας με αυτά.

Marketing στο Facebook

Η διασύνδεση με τους πελάτεςστο Facebook δεν ήταν ποτέ πιο εύκολη ή πιο πολύτιμη, από ότι είναι σήμερα. Εδώ παρουσιάζονται μερικά χρήσιμα στατιστικά στοιχεία:

  • Το 52% των χρηστών των κοινωνικών μέσων ανέφερε ότι οι φωτογραφίες των φίλων τους εμπνέουν τα σχέδιά τους σχετικά με τα ταξίδια και το φαγητό
  • Το 76% δημοσίευσαν τις φωτογραφίες των εμπειριών του (και γαστρονομικών) στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης

Προτού μπορέσετε να επηρεάσετε τους δυνητικούς πελάτες μέσω Facebook, θα πρέπει να αυξήσετε την απόδοσή σας σε αυτό. Θα μπορούσατε να επιταχύνετε αυτή τη διαδικασία μέσω της αμειβόμενης διαφήμισης, αλλά θα πρέπει να αυξήσετε το κοινό σας «οργανικά» όσο το δυνατόν περισσότερο.

Για να αποκτήσετε περισσότερες προτιμήσεις μέσω της οργανικής κυκλοφορίας, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να κάνει το εστιατόριό σας στο Facebook. Σημειώστε αυτές τις γρήγορες συμβουλές:

  1. Προσκαλέστε επαφές και φίλους
  2. Προσθέστε συνδέσμους στο Facebook που παραπέμπουν στην ιστοσελίδα σας και σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  3. Προσφέρετε κίνητρα και διαγωνισμούς.
  4. Δημοσίευση καλής ποιότητας περιεχομένου με συνέπεια. Εδώ το 80% πρέπει να αφορά την γαστρονομία και μόνο το 20% το ίδιο το εστιατόριο
  5. Προωθήστε τη σελίδα σας σε άλλα κοινωνικά δίκτυα
  6. Συμπληρώστε τη σελίδα του προφίλ σας με όλες τις πληροφορίες προς αναζήτηση

Marketing στο Instagram

Το Instagram είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές πλατφόρμες μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης που διατίθενται στους ιδιοκτήτες εστιατορίων στο σημερινό κοινωνικό και ψηφιακό περιβάλλον. Στην πραγματικότητα, το Instagram έχει πλέον πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες.

Ορισμένες αξιοσημείωτες παρατηρήσεις του Instagram περιλαμβάνουν:

  • Παρόμοιος με το Facebook αλγόριθμος news-feed
  • Το Instagram αυξάνεται σε δημοτικότητα και στους μεγαλύτερους ηλικιακά χρήστες

Με απλά λόγια, εδώ είναι μερικές ιδέες για να βοηθήσετε το εστιατόριό σας να δημιουργήσει αξιόλογη παρουσία στο Instagram.

  1. Επισημάνετε τις εγκαταστάσεις του εστιατορίου σας
  2. Δώστε στο προσωπικό σας το κίνητρο να ανεβάζει selfie
  3. Προωθήστε την γαστονομία πέρα από το εστιατόριό σας
  4. Χρησιμοποιήστε hashtags