MENU Tips: Η πρώτη εντύπωση μετράει!
Ο χρόνος που αφιερώνει κάθε πελάτης – κατά μέσο όρο -, κοιτάζοντας το μενού ενός καταστήματος, είναι λιγότερος από δύο λεπτά!
Γιατί, λοιπόν, να σας απασχολεί το design και η λεπτομέρεια στο μενού, εφόσον πολύ λίγο θα μείνει στα χέρια του παραλήπτη;
Πολύ απλά γιατί η σωστή αξιοποίηση αυτού του ασήμαντου φαινομενικά χρόνου, μπορεί να σας αποφέρει σημαντικά οφέλη:
1. Βελτώνει την επαγγελματική εικόνα σας – Οι διορθώσεις στο χέρι, οι σβησμένες τιμές και οι κακοτυπωμένες φωτογραφίες δείχνουν αδιαφορία. Αντιθέτως, ένα όμορφα σχεδιασμένο μενού, δείχνει προσοχή και στη παραμικρή λεπτομέρεια. Και όπως έχουμε ξαναπεί, πρώτα τρώμε με τα μάτια! Εάν οι εικόνες των πιάτων σας είναι άχρωμες ή ξεθωριασμένες, πώς περιμένετε να δελεάσετε τους πελάτες σας να παραγγείλουν;
2. Παρακινεί τους πελάτες σας, στα “σωστά” πιάτα – Σίγουρα θα έχετε κάποια πιάτα που θέλετε οπωσδήποτε να δοκιμάσουν οι πελάτες σας γιατί ξέρετε ότι είναι εγγυημένη επιτυχία. Οι πελάτες φεύγουν ευχαριστημένοι και σίγουρα θα επιστρέψουν αλλά για να γίνει αυτό πρέπει πρώτα να δοκιμάσουν τα περίφημα πιάτα σας. Κουτάκια, έντονα γράμματα και διαγραμμίσεις είναι κάποιες κλασσικές τεχνικές για να τονίσετε τα best of σας. Και που αλλού; Στις πάνω – δεξιά θέσεις του καταλόγου σας, που σίγουρα θα τραβήξουν με τη μία την προσοχή του κοινού σας.
Συνεπώς, ο σχεδιασμός του καταλόγου είναι σοβαρή υπόθεση, καθώς πρέπει μέσα σε ελάχιστο χρόνο να εντυπωσιάσει τον πελάτη και να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Η γραμματοσειρά, τα χρώματα και η ποιότητα του χαρτιού δεν είναι λεπτομέρειες, αλλά μία πρώτη γεύση για το τι θα ακολουθήσει στα πιάτα. Καθαρά γράμματα, επαρκείς αλλά όχι μακροσκελείς επεξηγήσεις και σωστή δομή κειμένου, με τα αναγκαία κενά, είναι απαραίτητα στοιχεία για να μην κουραστεί ο πελάτης. Όσο περισσότερο χρόνο αφιερώσει στο μενού, τόσο πιο πιθανό να αυξήσει την παραγγελία του ή να “σημαδεύσει” τα πιάτα που θέλει να δοκιμάσει την επόμενη φορά.
Μην ξεχνάτε ότι η πρώτη εντύπωση μετράει και το επιμελημένο μενού σας αποτελεί ιδανική περίπτωση για να εξασφαλίσετε μία θετική πρώτη εντύπωση!
1η δημοσίευση: 7 Οκτωβρίου, 2014